Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ovanligt korkat val av tabletter.Tja en näve 60 alvedon och massor av alergipiller och redbull så hade inte tjejen sett det så hade det gått väldigt illa !
Vilket fint liv dom lever dina kaniner. Många får inte ens komma ut och känna solen i sin päls.Dags att stänga in kaninerna för natten. Då har de "bara" sammanlagt runt 7 kvm att vara på. Är vi hemma öppnar vi upp till en hage också, då har de runt 15 kvm.
Har redan blivit sugen på att bygga ett riktigt kaninhängn på 20-25 kvmKänner att jag behöver ett projekt.
Beklagar. Fruktansvärt jobbigt. KramSitter på sängkanten med tårar rinnande.
Har varit och sagt hejdå till min älskade häst
Jag och nuvarande ägaren grät tillsammans och var bägge två med henne hela vägen![]()
Inget fel med återbruk i min bok, försöker vara så klok konsument själv men har inte kommit till dumpstring än.Och jag dumpstrar ju också som du kanske vet, jag måste vända på varje sten och spara in på allt om byggplanerna ska gå i lås. Är man fattig och har små inkomster så MÅSTE man vända på varje sten.
Tog upp gårdagskvällens strumpor från golvet och satte på mig dem. De var i det närmaste blöta,.
Jo, det är hög luftfuktighet nu....
Ska jag äta knäckebröd får det nog gå en vända i brödrosten först.