Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har man problem med vad någon har på sig och/eller ser ut får man titta åt ett annat håll. Och inse vem som äger problemet.Jag tycker över huvud taget det är trist att diskutera vad människor "får" ha på sig.
Jag är vuxen. Jag väljer vad jag äter, vart jag åker, vem jag umgås med, hur jag bor. Skulle jag inte få välja vilka kläder jag bär? Vem är lämplig att döma min klädsel och utifrån vilka kriterier?
Jag tycker över huvud taget det är trist att diskutera vad människor "får" ha på sig.
Jag är vuxen. Jag väljer vad jag äter, vart jag åker, vem jag umgås med, hur jag bor. Skulle jag inte få välja vilka kläder jag bär? Vem är lämplig att döma min klädsel och utifrån vilka kriterier?
Ja, den har jag sett! En del spårvagnar har ju prominenta göteborgares namn, jag råkar bara ha mitt på insidanVet inte om du åker kollektivt och sett den här men jag tänker alltid på dig när jag ser den här reklamen:
![]()
![]()
![]()
Mummelbyxor= Du ser att läpparna rör sig men du hör inget. (tex leggings)
OK.....har du ett par leggings? Ta på dom ,dra upp dom i midjan,kolla mellan benen och gå,du ser läpparna röra sig men du hör inget....mummelbyxor.Fattar alla utom jag det där?
Mvh trög![]()
OK.....har du ett par leggings? Ta på dom ,dra upp dom i midjan,kolla mellan benen och gå,du ser läpparna röra sig men du hör inget....mummelbyxor.
Ha ha ha! ExaktJa, den har jag sett! En del spårvagnar har ju prominenta göteborgares namn, jag råkar bara ha mitt på insidan![]()
Cameltoe typ?
IGNOREJa...![]()
![]()
Aha. Men det är väl en jäkla tur att det inte hörs?OK.....har du ett par leggings? Ta på dom ,dra upp dom i midjan,kolla mellan benen och gå,du ser läpparna röra sig men du hör inget....mummelbyxor.