Jag har ännu inte bestämt vad jag ska ha på mig eller så, inte heller några nagellackDet ska jag med vara! Jag målade mina naglar i Pridefärger idag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ännu inte bestämt vad jag ska ha på mig eller så, inte heller några nagellackDet ska jag med vara! Jag målade mina naglar i Pridefärger idag!
Det hade varit kul med något i regnbågsfärger men jag har inget sånt. Men vi får t-shirts av dom vi ska gå med så den kommer jag nog ha iallafall!Jag har ännu inte bestämt vad jag ska ha på mig eller så, inte heller några nagellacksyr en klänning till kompisen som är rosa blå och lila (bisexuellas "flaggfärger")
dock inget som passar mig så vet inte vad jag ska hitta på för kul.
Hon har repat sig riktigt bra. Hon skällde ut unghunden och tyckte den var äcklig som vanligt. Så hon hade nog ätit något olämpligt bara. Men en uttorkad Shih Tzu är rätt ynklig.@bumpo Hur mår hunden?
Hon har repat sig riktigt bra. Hon skällde ut unghunden och tyckte den var äcklig som vanligt. Så hon hade nog ätit något olämpligt bara. Men en uttorkad Shih Tzu är rätt ynklig.
Blev väldigt nyfiken på biffarna, vill du dela med dig av receptet?Plockat zucchini och sedan hem och gjort zucchinibiffar med parmesan och chili riktigt gott blev det.Och flera matlådor som extra plus.
Det verkar vara zucchini invasion i år många runt omkring mej frågar om jag vill komma och plocka. Imorgon ska jag försöka mej på "ostkaka" på zucchini
Du kan få skänka ett par burkar åt migNär ens mamma plockar hallon och tvingar en göra hallonsylt. Hon hade ju plockat mängder liksom.. och egentligen hade jag bara EN (!!) glasburk så fick snällt rensa ut det som visst råkat gå ut ur datum (mao burkar lääängst in i kylen) samt använda de små burkarna jag hade rena. Blev ändå en hel del men himlans opraktiskt. Och jag gillar inte ens hallonsylt och sådär mycket äter inte mamma
![]()
Samma här. Hoppas killen med tumören klarar operationen och att de får bort allt, eller åtminstone det mestaTittar på konstiga kroppar på TLC
Ja, min lilla fluffboll ska inte vara så som hon var igår. Det släppte en sten när jag hörde hur hon var idag.Så skönt att hon mår bättre!![]()