Vad i hela friden gör vi del XXXX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 52 864
Status
Stängd för vidare inlägg.
Det ska jag med vara! Jag målade mina naglar i Pridefärger idag!
Jag har ännu inte bestämt vad jag ska ha på mig eller så, inte heller några nagellack :( syr en klänning till kompisen som är rosa blå och lila (bisexuellas "flaggfärger") :) dock inget som passar mig så vet inte vad jag ska hitta på för kul.

Jag har ännu inte bestämt vad jag ska ha på mig eller så, inte heller några nagellack :( syr en klänning till kompisen som är rosa blå och lila (bisexuellas "flaggfärger") :) dock inget som passar mig så vet inte vad jag ska hitta på för kul.
Det hade varit kul med något i regnbågsfärger men jag har inget sånt. Men vi får t-shirts av dom vi ska gå med så den kommer jag nog ha iallafall!

Mathilde ringde precis och ville prata lite. Hon hade mycket att berätta om allt hon hittar på. Besök på Smultronstället, besök på strutsfarm med provsmakning av olika korvar bl.a.struts och häst, bad, brännboll, fotboll, svampplockning och annat kul. Vi pratade i tio minuter men sen var hon tvungen att sluta för de skulle äta gino gjord på egenplockade hallon med glass :d

Plockat zucchini och sedan hem och gjort zucchinibiffar med parmesan och chili riktigt gott blev det. :d Och flera matlådor som extra plus.
Det verkar vara zucchini invasion i år många runt omkring mej frågar om jag vill komma och plocka. Imorgon ska jag försöka mej på "ostkaka" på zucchini

Svärmor bjöd på tårta till efterrätt och nu har jag dyngont i magen och ser höggravid ut. Jag visste att jag skulle ha låtit bli den. :arghh:

När ens mamma plockar hallon och tvingar en göra hallonsylt. Hon hade ju plockat mängder liksom.. och egentligen hade jag bara EN (!!) glasburk så fick snällt rensa ut det som visst råkat gå ut ur datum (mao burkar lääängst in i kylen) samt använda de små burkarna jag hade rena. Blev ändå en hel del men himlans opraktiskt. Och jag gillar inte ens hallonsylt och sådär mycket äter inte mamma :D

13882273_1182529731809121_8066694376875676510_n.jpg

Plockat zucchini och sedan hem och gjort zucchinibiffar med parmesan och chili riktigt gott blev det. :d Och flera matlådor som extra plus.
Det verkar vara zucchini invasion i år många runt omkring mej frågar om jag vill komma och plocka. Imorgon ska jag försöka mej på "ostkaka" på zucchini
Blev väldigt nyfiken på biffarna, vill du dela med dig av receptet? :)

Har precis duschat och sitter och funderar på mer vegetarisk mat. Ska starta en tråd om det tror jag :D

När ens mamma plockar hallon och tvingar en göra hallonsylt. Hon hade ju plockat mängder liksom.. och egentligen hade jag bara EN (!!) glasburk så fick snällt rensa ut det som visst råkat gå ut ur datum (mao burkar lääängst in i kylen) samt använda de små burkarna jag hade rena. Blev ändå en hel del men himlans opraktiskt. Och jag gillar inte ens hallonsylt och sådär mycket äter inte mamma :D

13882273_1182529731809121_8066694376875676510_n.jpg
Du kan få skänka ett par burkar åt mig :angel::D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
332
Senast: Tilly_85
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 405
Senast: Sanna25
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 32 33 34
Svar
667
· Visningar
39 469
Senast: Bison
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
881
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka