Vad i hela friden pysslar vi med? Del LII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade en hääärlig 20 h dag igår, jobb från 03 och sen flytt till 23. Kom hem och la mig på soffan med en katt tätt tryckt mot bröstet, vaknade 8 h senare på exakt samma vis :angel: är helt urblåst i skallen. Men alla mina saker är nu på en lastbil, jag ska snart fara och lämna mina gamla nycklar och så är det bara några timmars väntan tills jag får mina nya nycklar :D:D

Kollar väderleksrapporten och känner mig väldigt skeptisk till att hoppgrupperna kommer kunna måla bommar på söndag :cautious:

Städat. Någon har skruvat loss en hylla som måste sättas fast igen. Gissningsvis av mig. Ska fixa det senare.

Snart fackmöte. Sedan helg. Inbjuden på pubkväll men jag vet inte om jag orkar just nu, känner mig lite skröplig och skulle vilja åka hem.

Väntar på att någon ska få tag på min läkare och ta reda på om jag får åka hem idag. De nämnde ju det lite igår att man börjar prata i de banorna så nu är jag lite smånervös inför svaret. I mitt huvud har jag ju redan åkt hem :o

Jag kommer att vara såååå sjuk när jag börjar få vila ikapp. Lite feber sista 3 kvällarna och idag feber även på morgonen. Nämnde jag att kroppen är trött? :rofl:

Väntar på att någon ska få tag på min läkare och ta reda på om jag får åka hem idag. De nämnde ju det lite igår att man börjar prata i de banorna så nu är jag lite smånervös inför svaret. I mitt huvud har jag ju redan åkt hem :o

Jag kommer att vara såååå sjuk när jag börjar få vila ikapp. Lite feber sista 3 kvällarna och idag feber även på morgonen. Nämnde jag att kroppen är trött? :rofl:

Håller tummarna för hemgång :up:

Grått o tråkigt men 11 grader,dom har hotat med sol under em,så jag hoppas det stämmer.
Inväntar röris så jag får tillbaka avlopp i köket,är trött på hinken i vasken.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 882
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 813
Senast: Kakis
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
114
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka