Lyssnar på en dokumentär om black metal och tittar på när Råttehunden gräver runt i trädgården.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har bestämt mig för att söka något annat arbete. Min kropp protesterar rätt vilt nu och min chef påstår att jag arbetar för lite....
Jag kastar in handduken nu och ger upp.
Nya hyresvärden har sagt Ok. Vi har bokat in kontraktsskrivning om en vecka
Jag kommer kunna lämna gården här helt i mitten på månaden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Så, då var veckan sista kundfaktura skriven, skickad och bokförd
Tar du mina också? 464 order kvar att fakturera, 319 fakturor att ankomstregistrera och 40 att attestera(majoriteten av de 319 kommer att hamna i min hög för attestering också). Jag skall jobba över i kväll...Så, då var veckan sista kundfaktura skriven, skickad och bokförd
Tar du mina också? 464 order kvar att fakturera, 319 fakturor att ankomstregistrera och 40 att attestera(majoriteten av de 319 kommer att hamna i min hög för attestering också). Jag skall jobba över i kväll...
mmm låt mig tänka, nä sorryTar du mina också? 464 order kvar att fakturera, 319 fakturor att ankomstregistrera och 40 att attestera(majoriteten av de 319 kommer att hamna i min hög för attestering också). Jag skall jobba över i kväll...