Vad i hela friden pysslar vi med? Del LII

Status
Stängd för vidare inlägg.
I bilen på väg till ett par kompisar som vi tyvärr inte träffar så ofta. Var inte så sugen imorse men känner nu att det ska ändå bli roligt att träffas. Och vilket väder vi haft här idag, har varit ute i T-shirt en stor del av dagen!

Har slabbat vatten i köket en timme,nu är köket rent,så nu är det bara köksskåp som ska ställas på plats men tapeter först.
Tänkte äta o ta en runda med hundarna innan jag börjar med tapetseringen.

Mot stallet och ta in hästarna!
Dagens sy-projekt blev misslyckat, får göra nytt försök imorgon. Hittade lite tyg på second hand som kommer bli bra till sommarens klänningar.
Sen tänker jag äta godis!

Jag har precis druckit kaffe och känner mig uttråkad. Egentligen borde jag gå ut och kratta löv men känner mig inte peppad. Jag har ju liksom inga riktiga arbetsbyxor. Det enda som finns att tillgå är trasiga jeans.

Men snart är det mörkt så då behöver jag inte fundera mer på det

Har haft en månader lång rejäl deppsvacka där jag tröstätit mest hela tiden, käkat skräpmat istället för hemlagat och druckit mängder med läsk. Nådde en punkt idag där jag insåg att det inte känns bra och har försökt ändra på saker och ting. Bälgar i mig (osötat) te istället för att äta och har ordnat med mat för flera dagar framöver.
Först kändes det jättebra (förstås) men har nyligen börjat få seriösa tankar om att jag är bipolär så nu blev jag jätteorolig att jag är på väg upp i en hypo/manisk period. :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 841
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 796
Senast: Kakis
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
372
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka