Vad jag inte visste var fel?

Äger ingen nagelborste, men skulle behöva en.
Hade en pojkvän i ungdomen som hade en del bekvämlighetslösningar. Han hade micro i vardagsrummet (för färdigmat, popcorn, varma mackor mm), en kyl i sovrummet för diverse drickor, vattenkokare mugg & snabbkaffe på en hylla i badrummet. Han hade även andra små lösningar, som en blå saftblandare som gick igång om det plingade på dörren, en röd om brevlådan öppnades (bar ofta hörlurar). Kläderna låg placerade efter hur de kläddes på; underkläder i badrummet, byxor och t-shirt i ett skafferiskåp i köket och resten i hallskåpet. Visserligen var det någorlunda ordning för en som jag som gillar var sak på sin plats, men det var ju på FEL plats :crazy:
 
Äger ingen nagelborste, men skulle behöva en.
Hade en pojkvän i ungdomen som hade en del bekvämlighetslösningar. Han hade micro i vardagsrummet (för färdigmat, popcorn, varma mackor mm), en kyl i sovrummet för diverse drickor, vattenkokare mugg & snabbkaffe på en hylla i badrummet. Han hade även andra små lösningar, som en blå saftblandare som gick igång om det plingade på dörren, en röd om brevlådan öppnades (bar ofta hörlurar). Kläderna låg placerade efter hur de kläddes på; underkläder i badrummet, byxor och t-shirt i ett skafferiskåp i köket och resten i hallskåpet. Visserligen var det någorlunda ordning för en som jag som gillar var sak på sin plats, men det var ju på FEL plats :crazy:
Tänk att kunna vara så fritänkande och oberörd att en kan leva så. Måste vara en helt annan värld för sådana människor. Fantastiskt!
 
Tänk att kunna vara så fritänkande och oberörd att en kan leva så. Måste vara en helt annan värld för sådana människor. Fantastiskt!
Jag tycker att det låter rätt jobbigt att ha allting utspritt på det viset... När jag tar hand om ren tvätt skulle jag t.ex. inte vilja springa runt på ett antal olika ställen och sortera ut dem. Jag har ALLT - förutom ytterkläder - i en garderob och en byrå i sovrummet.
 
Jag tycker att det låter rätt jobbigt att ha allting utspritt på det viset... När jag tar hand om ren tvätt skulle jag t.ex. inte vilja springa runt på ett antal olika ställen och sortera ut dem. Jag har ALLT - förutom ytterkläder - i en garderob och en byrå i sovrummet.
Ja, jag skulle inte heller vilja ha det så, men jag kan ändå förundras och glädjas över att det finns människor som vill ha det på andra sätt och verkligen inte binder sig själva till det ’vanliga’ sättet att göra saker på bara för att.
 
Jag borstar också alltid tänderna direkt när jag vaknar.
Jag äter däremot sällan frukost, men skulle för den delen inte kunna äta frukost med oborstade tänder.
Jag vaknar inte på riktigt förens tänderna är rena och kaffet uppdrucket.
 
Jag äger ingen nagelborste.
Seriös fråga, när använder man dem? Är det ovansida naglarna man tvättar?

Ifall jag är skitig under eller över naglarna så brukar hela jag vara rätt skitig, då är det duschen som gäller och då tvättar jag håret och efter att det är gjort är naglarna alltid rena 😄

Man använder den till att borsta potatis, särskilt på sommaren. :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp