Vad kan det vara som luktar?

Alltså! Nu har jag i ren desperation tömt typ hela hallen på kläder och prylar, krypit omkring på golvet och lokaliserat lukten till elementet (!) i hallen. Jag har aldrig rört elementet ifråga (flyttade som sagt hit i början av sommaren) och det är inte på/varmt.

Kan lukten verkligen komma därifrån? Vad är det i så fall som luktar så förjävligt därifrån?

Tillägg: Jag kan alltså inte se att det skulle ha fastnat eller så någonting bakom.

Det kan dra vid rörgenomgångarna i väggen/golvet, så om det finns en död mus inuti någonstans så kommer lukten fram där kanske?
 
Det kan dra vid rörgenomgångarna i väggen/golvet, så om det finns en död mus inuti någonstans så kommer lukten fram där kanske?

Ja, det är kanske möjligt. Kan ju vara så att det är ren inbillning att det kommer direkt från elementet, om det i själva verket kommer från väggen/golvet däromkring. Jag får väl avvakta lite i alla fall.
 
Har du proppskåpet i hallen? Det kan va en mus som kommit in där och dött grilldöden. Luktar inte alltid lik utan ibland mest unket. Hos oss händer detta flera ggr per år, första gången denna höst var igår. Jag tyckte det va lite tidigt och letade som en galning efter nåt annat på golvet, men som sagt, det va en död mus
Det har hänt hos oss också. Flera gånger.
Luktar väldigt illa! :wtf:
Fattar inte vad mössen ska dit att göra. O_o
 
Jag hade rövstora problem med dålig lukt i min lägenhet. Det var ett jävla helvete. Visade sig att grannarna nedanför hade lägenheten full med sopor och att lukten kom in genom otätade ventilationsgrunkor i hall och kök.
Har du fått någon ordning på det där eller är det fortfarande lika illa?
 
Det löste sig! Mina föräldrar tog ut en ventilationssnubbe som hittade felet på mindre än en halvtimme. Sedan kontaktade min pappa föreningen som då tvingades komma och åtgärda problemet och efter det har jag peppar peppar inte haft några besvär.
Underbart att det löste sig! :love:

Kom ihåg den där tråden.
Den drog iväg lite åt feministhållet och jag kan erkänna att jag nog var lite skyldig där. :angel: :D
 

Liknande trådar

Äldre I fredags hände det jag verkligen inte behövde just nu, vattnet forsade ur golvbrunnen i badrummet och det blev fullständig panik -...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 682
Senast: Jen80
·
Hästvård Står med mysko skada på hakan på min boxvilande konvalecent (opererad för 7 dagar sedan står på 3 påsar butta om dagen i 7 dagar till så...
Svar
17
· Visningar
2 881
Senast: traceys
·
Övr. Katt Lååångt men väldigt tacksam för de som orkar läsa. Har ett dilemma, som jag gärna tar emot utomståendes input angående. Fast ber er...
2
Svar
30
· Visningar
4 797
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Katt Vi bor på en gård med 8 katter som har haft fri tillgång till stallbyggnader, förådsbyggnader och boningshuset via kattluckor. Men nu så...
2
Svar
30
· Visningar
2 655
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad blir det för vegetarisk mat? Del IV
  • Köpa hus
  • Engelsk grammatik

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp