Vad kan man ha istället för fondation?

Jag använder mineralpuder från Back to Earth sen ett par år. Kommer aldrig byta 😍 de har en mineral veil som är utjämnande och ser helt naturligt ut. De har också puder/foundation som är lite mer täckande, som jag oftast använder.
 
Babor Mineral Foundation. Den överlägset bästa jag testat. Vanlig fuktcreme under, på med denna med en pensel. Går snabb, blir snyggt och ser väldigt naturligt ut. Ger en fantastisk lyster till hyn! Älskar den och är helt livrädd att den skall försvinna från marknaden.
 
Gillar också Lumene cc creme, dock blir den gränsfall till torr på mig. Löser det delvis med fet ansiktskräm minst en halvtimme innan.

Googlar man finns lite folk som swatchat och utvärderat olika nyanser, vilka undertoner de har och sådär.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 161
Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 143
Senast: super
·
Utrustning skulle vilja köpa en extra ridjacka att använda ibland när jag rider på andra stall än där jag rider normalt sett. Hyr skåp på min...
Svar
7
· Visningar
766
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 294
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp