Lillefrun
Trådstartare
Har du recept på det? Jag älskar paj, en av mina favoritmaträtter så det vore roligt att kunna göra det tillsammansVi gör nästan alltid pajskal med mixade solroskärnor och rismjöl. Mycket godare än vanligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du recept på det? Jag älskar paj, en av mina favoritmaträtter så det vore roligt att kunna göra det tillsammansVi gör nästan alltid pajskal med mixade solroskärnor och rismjöl. Mycket godare än vanligt!
Testa och se om han gillar rökt tofu, går bra att ha i röror till sötpotatis eller som stekt i pastasåser.Vi har hittills ätit olika mat dom flesta gångerna, ibland helt och sen en gång vårt försök med tacos och en gång åt vi pasta med varsina tilllbehör. Men han tycker det känns mysigare om vi äter samma men någonstans måste det ju skilja sig om han inte vill ha vegetariskt.
Försökte googla men hittade det inte.Har du recept på det? Jag älskar paj, en av mina favoritmaträtter så det vore roligt att kunna göra det tillsammans
Ja det är en bra idé, men jag vet ju inte riktigt vad en röra är och hur man gör en. Är det någon speciell som du tänker på?Testa och se om han gillar rökt tofu, går bra att ha i röror till sötpotatis eller som stekt i pastasåser.
Inbillar mig att det smakar lite köttlikt även om konsistensen skiljer sig åt.![]()
Nej, det skulle jag inte vilja påstå. Glasnudlar tycker jag blir bäst kalla i sallad eller sommarrullar eller varma i typ vårrullar, medan risnudlar passar bra att woka. Ingen av dom har väl egentligen så mycket smak i sig, men risnudlar tar upp smaker betydligt mer.Jag har bara ätit äggnudlar, smakar ris och glasnudlar likadant?
Tack, det är ett bra alternativ
https://www.koket.se/currytofu-i-baguetteJa det är en bra idé, men jag vet ju inte riktigt vad en röra är och hur man gör en. Är det någon speciell som du tänker på?
Han kanske kan tycka de är helt okej (eller goda!) att toppa med knaperstekt bacon?Jag gillar soppa, gillar morotssoppa, kålrotssoppa, sötpotatissoppa, pumpasoppa, broccolisoppa
Upptäcker när jag läser att jag nog inte kan det här med att laga mat, allt låter jätte gott men jag vet inte hur man görJag lagar aldrig mat på det viset så jag kan mina få saker resten känns som om jag ska lösa något svårt mattetal. Men det är kanske bara är för att jag inte är van, men måste nog hitta något recept.
Typ portadello?Stora, "köttiga" svampar med marinad eller bara god krydda är jättefina att göra burgare på (med glutenfritt bröd) eller bara äta som proteinalternativ till en rotsaksgratäng till exempel.
Ja jag har nog aldrig följt ett recept sen hemkunskapen men nu ska det ju passa inte bara mig utan en till. Jag är också extremt kräsen.Googla recept på det du gillar
Jag gör det ofta, ibland bara på en viss råvara jag är sugen på.
Jag är kräsen och har svårt för många smaker, konsistenser och lukter så jag ändrar rätt friskt, tar bort och byter ut till sånt jag vet att jag gillar.
Precis!Typ portadello?
Även vanlig taco går ju bra, finns glutenfria bröd![]()