Nej jag kämpade på i ett par dagar. Lät den ladda ur helt (så att skärmen liksom slocknade på riktigt), laddade i över 10 timmar. Provat starta om flera gånger osv. Den vaknade liksom en sekund vid uppstart typ blinkade till men sen inget. Datorn kunde aldrig hitta den som enhet.Nu är det antagligen för sent, och förhoppningsvis testade du detta, men min Kobo kraschade också när jag försökte vända sida en gång och då googlade jag mig till att man kan lösa det genom att koppla in laddaren i ett par minuter. Det triggar tydligen någon slags omstart och efter det funkade den igen (men kom inte ihåg vilken sida jag slutat på, så jag fick bläddra lite).
Oklart dock om det hade hjälpt i ditt fall!
Rätt säker på att något i uppstarten blev korrupt och den inte vet hur den ska boota. Hittade som sagt mängder med poster på nätet där folk hade samma fel men samtliga hade löst det genom att antingen kontakta support som helt enkelt ersatte plattan eller köpa en ny för att garantin löpt ut.
Men nu har jag en ny iaf så jag kan läsa igen, hoppas på åtminstone tre år till med denna..