Åh de här tyckte jag var helt underbara, vilken bra julklappside!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag som trodde att din avatar var ett foto!!
Jag är sjukt imponerad av alla som sysslar med oljaJag håller mig till mina pennor
![]()
Wow, vad fina! Jag trodde, som någon annan i tråden, att din avatar var ett foto
Den översta tavlan på hästen var väldigt vacker, gillar färgerna![]()
Säljer du tavlor? Skulle jättegärna ha den här på min vägginte för att jag har råd att lägga pengar på konst just nu, men i framtiden kanske... (blev lite kär i den målningen)
Det är bara att googla efter citatÅh de här tyckte jag var helt underbara, vilken bra julklappside!![]()
Vi får skicka bilder till varandraHaha jag är sämst med pennor. Önskar jag kunde teckna som du gör, men trots en del övande är jag inte bra på det![]()
Gah jag är avis på dig som kan göra såna konstnärliga tavlor, jag kan "bara" härma. Dvs teckna realistiskt utifrån foton. Lägga till såna där färgsprakande drag är jag sämre på, min fantasi är trögflytandeTanken är att jag skall sälja, men jag är dålig på att både marknadsföra mig och ta betaltLille Aeon är 30x40 cm så han är inte så stor. Har någon tanke på att man skall kunna skicka bild på sina egna hästar så kan jag göra en tavla i denna stil av dem (om man nu inte vill ha realism) men jag har inte riktigt kommit igång.
Jätteroligt att höra att du tyckte den var finEn av mina favorithingstar var modell för den.
Visa bifogad fil 22586
Ett till gammalt foto. Den med hunden var kul! Jag använde en annan sorts penna till den så det blev nytt och lite nervöst att försöka mig på den. Men resultatet var hyfsat![]()
Brush pens yesSuperfina, gjorda med fineliner och brush pens?
Och det här med att måla "konstnärligt och fritt" har inte heller varit min styrka, men med olja kan man testa sig fram och måla över om det inte blir bra, så då har jag vågat börja experimenteraPå så vis är akryl också jättebra, du har hur många chanser som helst på dig liksom.
Brush pens yesoch en vit gelpenna som räddar mig om och om igen
Måla över? Blandar inte färgen sig?Eller använder du gamla tavlor om och om igen?
Akvarell målar jag i. Målar väldigt sällan och detta var faktiskt det enda jag målade i år. Julklapp som målades klart en timme innan gästerna kom![]()
Mycket gladSå fin! Blev mottagaren av gåvan glad? Tycker det är en himla fin present![]()