Mitt nya projekt, större än jag gjort hittills och på uppdrag av min gamla dressyrtränare - Så nu får jag ta mig i kragen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har kommit igång med målande och tecknande igen efter många års uppehåll och jag är alltid fattig som en gris så i julas gav jag faktiskt bort några tavlor i julklapp som jag gjort. Vääääldigt uppskattat och roligare att ge bort än köpta presenter!Åh vad jag önskar att jag var sådär bra som er på att skapa saker med händerna! Skulle vara så himla kul att kunna ge bort en tavla eller liknande, i julklappnistället för att köpa nåt!
Jag har kommit igång med målande och tecknande igen efter många års uppehåll och jag är alltid fattig som en gris så i julas gav jag faktiskt bort några tavlor i julklapp som jag gjort. Vääääldigt uppskattat och roligare att ge bort än köpta presenter!
I julklapp fick jag canvastavlor, en massa nya penslar, pennor, block mm...hahaha, jag förstod piken = fortsätt gör det du gör.
Vad du är duktig! Imponerande! Den tavlan som din avatar är del av, samt det andra fölet, vilken teknik är det, är det olja eller akryl?Den här tråden har jag missat, trots att jag undrat om det inte fanns något liknande. Jag målar lite på fritiden, mest i olja men även akryl och kol. Funderar på att köpa mig ett set pastellpennor också...
Några som blivit till i år är denna som skimrar i guld och koppar
![]()
Min profilbild
![]()
En jag gillar bakgrunden på men gett upp med
![]()
Ett porträtt där jag tröttnade halvvägs och tog fram de stora penslarna
![]()
Min nyaste som jag håller på att justera värdena på. Funderar på att stänka silver över bakgrunden också... Kanske? Lite obestämt
![]()
& @Fille Ser många som gör det, och jag skulle själv tycka det var en fin present... Men jag vet inte om jag skulle våga ge bort en målningDesto modigare tycker jag det är av de som vågar!
Vad du är duktig! Imponerande! Den tavlan som din avatar är del av, samt det andra fölet, vilken teknik är det, är det olja eller akryl?
En till som ritar och målar här!
Senaste verket, en skiss som nog blir en målning.
Visa bifogad fil 24197
Är nyfiken, vad är det för flaska?Måste posta den här också, ni kanske förstår min totala uporymdhet av min senaste shopping!
Visa bifogad fil 24290
Är nyfiken, vad är det för flaska?
Förresten, du kan visst ge bort tavlor i presenter - dina är så otroligt fina!![]()