Vad pysslar/ritar/målar/skapar ni?

Har suttit i Illustrator och jobbat med vektorer en del på sistone, funderar på att ta upp det på allvar igen.

kouen eyes00.jpg
 
Jag funderade på var jag kunde lägga upp denna och hittade den här tråden :love:
20181212_212356.jpg

Någon som beställde en teckning av tre hundar som de ville ge i julklapp. Det var ett tag sedan jag tecknade sist så min hand värkte mot slutet :D Men blev ganska nöjd ändå! :up:
 
Den här tråden har jag missat, trots att jag undrat om det inte fanns något liknande. Jag målar lite på fritiden, mest i olja men även akryl och kol. Funderar på att köpa mig ett set pastellpennor också... :grin:

Några som blivit till i år är denna som skimrar i guld och koppar
tjX5rQu.jpg

Min profilbild
ps6wYtA.jpg

En jag gillar bakgrunden på men gett upp med
cKry2qo.jpg

Ett porträtt där jag tröttnade halvvägs och tog fram de stora penslarna :laugh:
pgSjoU8.jpg

Min nyaste som jag håller på att justera värdena på. Funderar på att stänka silver över bakgrunden också... Kanske? Lite obestämt
sZRwwx1.jpg
 
Den här tråden har jag missat, trots att jag undrat om det inte fanns något liknande. Jag målar lite på fritiden, mest i olja men även akryl och kol. Funderar på att köpa mig ett set pastellpennor också... :grin:

Några som blivit till i år är denna som skimrar i guld och koppar
tjX5rQu.jpg

Min profilbild
ps6wYtA.jpg

En jag gillar bakgrunden på men gett upp med
cKry2qo.jpg

Ett porträtt där jag tröttnade halvvägs och tog fram de stora penslarna :laugh:
pgSjoU8.jpg

Min nyaste som jag håller på att justera värdena på. Funderar på att stänka silver över bakgrunden också... Kanske? Lite obestämt
sZRwwx1.jpg
Jag som trodde att din avatar var ett foto!! :eek::love:
Jag är sjukt imponerad av alla som sysslar med olja :up: Jag håller mig till mina pennor :D
 
Åh vad jag önskar att jag var sådär bra som er på att skapa saker med händerna! Skulle vara så himla kul att kunna ge bort en tavla eller liknande, i julklappnistället för att köpa nåt!
 
Den här tråden har jag missat, trots att jag undrat om det inte fanns något liknande. Jag målar lite på fritiden, mest i olja men även akryl och kol. Funderar på att köpa mig ett set pastellpennor också... :grin:

Några som blivit till i år är denna som skimrar i guld och koppar
tjX5rQu.jpg

Min profilbild
ps6wYtA.jpg

En jag gillar bakgrunden på men gett upp med
cKry2qo.jpg

Ett porträtt där jag tröttnade halvvägs och tog fram de stora penslarna :laugh:
pgSjoU8.jpg

Min nyaste som jag håller på att justera värdena på. Funderar på att stänka silver över bakgrunden också... Kanske? Lite obestämt
sZRwwx1.jpg
Wow, vad fina! Jag trodde, som någon annan i tråden, att din avatar var ett foto :o

Den översta tavlan på hästen var väldigt vacker, gillar färgerna :love:
 

Liknande trådar

Hemmet Jag har googlat men känner inte att jag hittar den informationen jag söker. Jag vet att man får måla om i en lägenhet så länge det är...
Svar
3
· Visningar
571
Senast: kolblakkur
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
4 940
Senast: zassoo
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 205
Senast: Enya
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
22 23 24
Svar
471
· Visningar
11 974

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp