Slökollar på Below deck mediterranean men ska nog sova snart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men varför?![]()
Då har jag avslutat den här skitdagen med att avsluta med M![]()
Han bor ihop med en kvinna som han tidigare har haft förhållande med. Jag är extremmonogam och trodde en stund att jag skulle klara av det men det gör jag inte.
Men har de två någon form av relation annat än f.d. partners?
Inte enligt honom. Men det funkar iaf inte. Vi har pratat länge om det ikväll och enligt honom ska han reda upp det hela och sen höra av sig igen. Jag är tveksam..
Så problemet är att du inte litar på honom?
Problemet är att jag vill kunna ringa till min man när jag vill, träffas när vi vill utan att ta hänsyn till en annan kvinna.
Jag är ju givetvis inte särskilt insatt i deras situation men de lever väl inte som ett par? Jag har uppfattat att de bor ihop tills just boendefrågan är löst.
De har bott ihop utan att vara ett par i snart tre år. De var förlovade och bröt. Då fick hon cancer och han flyttade in för att hjälpa. När cancern var borta gick hon in i väggen och nu känner han att han inte kan lämna henne förrän hon är helt bra igen.
Okej. Det är förstås besvärligt men vad säger hon om saken då? Har hon synpunkter på er relation?
*stor kram*
Det som suger med livet är att vi får leva på de bra stunderna för att ta oss igenom skiten. MEN stäng inte dörren. Vi vet aldrig vad som kommer att hända och ibland händer det saker en inte förväntat sig.
Det där tycker jag låter som en jävligt dålig ursäkt för att äta kakan o ha kakan kvar.Hon ska skyddas så hon vet ingenting. Det är tydligen bara familjen som vet om att de inte är i ett förhållande, utåt sett är de det för att hon ska må bra.