Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ätit en sviiiiingod kantarelltoast med ett glas rioja till det. Chillar nu med min zebrarandiga minimalistiska väska och har övergått till barbera. Kvällens samtalsämnen kretsar kring politik istället för ytligheter :p

20226067_1930083900597790_6004032755577389056_n.jpg

Har aldrig känt mig så vuxen som idag när vi vid tredje restaurangen blev avvisade pga fulla bord och jag var sjukt nära på att börja gråta. Trött, hungrig och maxat intrycks-konto :D

Gjorde 40 squats för en stund sen. Nu har jag mjölksyra till tusen i insida lår och ovanför knä typ :cool: Men enligt schemat jag gjorde efter ska alla dessa varianter av squats (14 st) ge mig ett superarsle efter 7 dagar. 2 olika squats 10x2 repetitioner. För att illustrera hur jag kommer se ut sen har jag bildgooglat "big ass" för att skicka en bild till I :rofl::rofl: Återstår att se om det blir någon skillnad :angel:
Har duschat och ligger nu i sängen. Ska spela lite fishdoom sen sova.
Det verkar som jag kanske får nuppa imorgon :eek: Det var ju bara 8 mån sen sist typ så det är kanske på tiden :rofl::cool: bäst att sova så jag är utvilad :rofl:
God natt tråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
907
Senast: Trott
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 200
Senast: Flixon
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 76 77 78
Svar
1 551
· Visningar
55 578
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 265
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår