Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hon ska skyddas så hon vet ingenting. Det är tydligen bara familjen som vet om att de inte är i ett förhållande, utåt sett är de det för att hon ska må bra.
Låter som bullshit. Gammalt beprövat bullshit.

Har alltför många i min bekantskapskrets som levt så. Med en man som inte "har någon relation längre" med kvinnan han lever med :(En stark fantastisk kvinna hade det så i tio år. Han "skulle bara". Men när den där födelsedagen passerat, det där barnets examen firats, det där jobbprojektet var klart, ja då mådde kvinnan så dåligt att det inte var läge just då. Etc. I tio år. Sedan bröt hon.

Han får bevisa sig helt enkelt. Som så många andra män. Som inte gjort det.
/bistertanten

Försöker vakna. Det är tidigt och jag måste tvätta håret innan jag åker till jobbet. Känner mig noll motiverad. För både hår och jobb.
Ska ha den jobbiga, omotiverade gruppen hela dagen. Kommer att krävas att jag är så peppande, så intressant, så alert - hela jävla dagen. Se där en utmaning!

Låter som bullshit. Gammalt beprövat bullshit.

Har alltför många i min bekantskapskrets som levt så. Med en man som inte "har någon relation längre" med kvinnan han lever med :(En stark fantastisk kvinna hade det så i tio år. Han "skulle bara". Men när den där födelsedagen passerat, det där barnets examen firats, det där jobbprojektet var klart, ja då mådde kvinnan så dåligt att det inte var läge just då. Etc. I tio år. Sedan bröt hon.

Han får bevisa sig helt enkelt. Som så många andra män. Som inte gjort det.
/bistertanten

Precis så är det och jag vägrar sätta mig i den fällan. Nu får han ta tag i sitt liv och om/när han gör det så får vi se om jag är kvar då.

Försöker vakna. Det är tidigt och jag måste tvätta håret innan jag åker till jobbet. Känner mig noll motiverad. För både hår och jobb.
Ska ha den jobbiga, omotiverade gruppen hela dagen. Kommer att krävas att jag är så peppande, så intressant, så alert - hela jävla dagen. Se där en utmaning!
Skickar lite extra energi till dig. Jag fick ju helt oväntat möjlighet att vara ledig idag, så jag behöver inte så mycket. :p:D

Min äckliga maginfluensa har förhoppningsvis
eusa_pray.gif
blivit bättre. Kul när det ahem, kommer ut överallt och timmar spenderas på toa. :yuck:

Försökt äta lite vitt bröd nu, måste få i mig någonting, inte ätit eller druckit på över 24 timmar, hoppas magen klarar det. Hållit koll på blodsockret så det är ok. Men jösses så utslagen man blir. Har lika mycket energi som en urtvättad disktrasa. :arghh:

Din stackare :heart

Segt idag. sovit dåligt pga drömmar och hosta. Hade ont i käken igår utan anledning. I morse fick jag svaret, en visdomstand hade beslutat sig att krypa upp lite mer med resultatet jättesvullet och ömt tandkött som var i vägen :meh: Men det har lagt sig nu skönt nog! Har dessutom träningsvärk lite överallt. Dels i magmusklerna på "sidorna", insida och ovansida lår och runt knäna. Men då vet jag ju att träningen har funkat :rofl: det är dock jobbigt att gå upp för trappor och städa toaletter :meh:

Min äckliga maginfluensa har förhoppningsvis
eusa_pray.gif
blivit bättre. Kul när det ahem, kommer ut överallt och timmar spenderas på toa. :yuck:

Försökt äta lite vitt bröd nu, måste få i mig någonting, inte ätit eller druckit på över 24 timmar, hoppas magen klarar det. Hållit koll på blodsockret så det är ok. Men jösses så utslagen man blir. Har lika mycket energi som en urtvättad disktrasa. :arghh:

Men stackars dig! Buljong kanske kunde vara något?

I morse var det hemskt svårt att komma upp. Haft utsläpp och ätit frukost och promenerat vovvi.
Nu 15 min powernap innan dagen kör igång.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
907
Senast: Trott
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 205
Senast: Flixon
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 91 92 93
Svar
1 841
· Visningar
64 580
Senast: MJLee
·
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 288
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Få skimmel vit
  • Stuterinamn