Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ätit lite tårta hos brorsan :) Han blev glad över kuddarna :up:
Är hemma nu, seg efter gårdagen. Har tagit upp kycklingkorv som jag nog ska grilla sen. Ska till gymmet och träna också. Men tar nog det lite senare.

20294575_10159054461800114_6490898483665934276_n.jpg
Vem, var och hur får man dessa guldkorn!

Du är välkommen 10 september om du har tid och ork. BS Motorevent har alltid användning för erfarna flaggvakter. Frammöte kl 08:00 i sekretariatet för tilldelning av post. Er du intresserad skicka ett PM och jag framför det till BS, (tävlingsansvarig) ersättning ligger på ca 500 + mat från grillen...
Tyvärr är jag lite isolerad på ön och har dessutom inte körkort. Har dessutom massor av resor med jobbet så jag får passa denna gången och vila upp mig.
Saknar livet på banan.. Har inte varit på en biltävling på fyra år, minst!

Här regnar det. Jag har fått i mig fyra kycklingkorvar. Får väl duga som frukost lunch och middag för idag... Men det var tråkigt att äta, dels känner jag inte så mycket smak pga förkylning och sen har jag rätt ont i tandköttet över/runt visdomstanden så jag kan inte tugga på den sidan :down: Tittar på Zoo nu, ska väl lägga mig och sova efter det.

Äsch, ont i magen och illamående, dock ingenting annat :up: Nu måste jag bara tvinga i mig någonting, två glasspinnar och lite cola räcker inte riktigt på ett dygn.

Kan inte vara snorungarna men någon körde just förbi med Eddie Menduza på högsta volym. Vilket är lite mer acceptabelt.

Ok, ska sluta spamma med youtube nu :angel:

Upp tidigt och åka till Stocholm och försöka styra runt och sen hitta parkering till monsterbilen nära Strandvägen.
Sen heldag på sjön med trevligt sällskap och gott att äta och dricka.
Jätteroligt att vara tillbaks tex där jag träffade första riktiga pojkvännen och spenderat mycket tid.
Vovvi har haft hundvakt och han hade alla fingrar kvar vid hemkomst.
Nu däckar jag i sängen, rosa som en gris där jag glömt solkräma mig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
907
Senast: Trott
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 200
Senast: Flixon
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 76 77 78
Svar
1 551
· Visningar
55 578
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 265
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår