Har jag riktigt mycket tur sover objektet hela natten! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem, var och hur får man dessa guldkorn!Ätit lite tårta hos brorsanHan blev glad över kuddarna
Är hemma nu, seg efter gårdagen. Har tagit upp kycklingkorv som jag nog ska grilla sen. Ska till gymmet och träna också. Men tar nog det lite senare.
![]()
Sitter du i samma cell som buset?Det är varmt och mörkt. Tänder jag min speciallampa blir det för ljust. I-landsproblem!![]()
Sitter du i samma cell som buset?
Tyvärr är jag lite isolerad på ön och har dessutom inte körkort. Har dessutom massor av resor med jobbet så jag får passa denna gången och vila upp mig.Du är välkommen 10 september om du har tid och ork. BS Motorevent har alltid användning för erfarna flaggvakter. Frammöte kl 08:00 i sekretariatet för tilldelning av post. Er du intresserad skicka ett PM och jag framför det till BS, (tävlingsansvarig) ersättning ligger på ca 500 + mat från grillen...
https://mk-designs-fabric.myshopify.com/collections/retail?page=3Vem, var och hur får man dessa guldkorn!
Funderar på om jag ska äta lite godis eller kanske en kaka. Det är svalare nuDock är jag uttråkad
![]()
Du ville ju att objektet skulle sova![]()
Fan vad jag saknar M![]()