Eftersom jag ändå har 112 på tråden vid sådana tillfällen räknar jag med att vidtar rätt åtgärder...
Hur ska vi veta att du har det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom jag ändå har 112 på tråden vid sådana tillfällen räknar jag med att vidtar rätt åtgärder...
Hur ska vi veta att du har det![]()
Standard procedur vid transporter som mina, om någon försöker stoppa mig... De militära transporterna har likadana rutiner, fast till annat nummer...
Passa på!Äntligen hemma. Hämtat ut alla mediciner, ätit lite pizza och ligger nu i soffan med sambon. Läkarens order var vila i ett halvår framöverså nu gäller det att omprioritera livet lite...
Orkar inte med detta. Ger upp innan jag skriver något olämpligt.
Åh surströmming.Hahaha. När han kommer tillbaka till fäderneslandet kan vi äta surströmming ihop![]()
![]()
Åh surströmming.
Ska ätas i klämma ju.
Och du är legitimerad vad? Är du officer i totalförsvaret?För 3 år sedan hade heller inte jag "orkat" med sådana påståenden, fast det var ju innan jag själv fick uppdragen och telefonnumren att ringa vid oplanerade stopp, samt gps övervakning så att jag blir uppringd vid oplanerad stopp ...
Fortsätt kämpa! Eller om @Magiana varit dum mot dig så bara spy ut detKämpar hårt att inte ta på en "offerkofta".
Om din rygg känns bättre så kan vi byta,min tyckte inte om att gå med röjsågen och även bära en JÄTTE hylla i metallVilat en stund på soffan. Funderar på att ta mig k kragen och åka till stallet.
Ryggen känns lite bättre men huvudet är fortfarande trött...
Orkar inte med detta. Ger upp innan jag skriver något olämpligt.
För 3 år sedan hade heller inte jag "orkat" med sådana påståenden, fast det var ju innan jag själv fick uppdragen och telefonnumren att ringa vid oplanerade stopp, samt gps övervakning så att jag blir uppringd vid oplanerad stopp ...
Käkat taggtråd och rakblad till lunchÄh skiter i detta....
Jag gav upp pga dina " klappa den lilla flickan på huvudet " inläggen.
Jag vet inte hur din jäkla rutiner med dina multi miljonärna svindyra jäkla laster ser ut eller att du har som rutin att ringa in stilla stående bilar med en hjälplös tjej med punktering på bilen. Det du kallade för försök av stopp eller hot.
Jag är ingen tankeläsare....
Så gubbelille för att vi ska veta att du är allsmäktig och är i direkt kontakt med 112 och har rättigheter att köra ihjäl folk pga din finfina och svindyra last så måste du ju skriva ut det.
Käkat taggtråd och rakblad till lunch
![]()
Och du är legitimerad vad? Är du officer i totalförsvaret?
Och du är legitimerad vad? Är du officer i totalförsvaret?
Nä kör du bara,du kan få vicka för migMigrän är min ursäkt
Tur att den går över![]()