Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
också. Sexmånaderskontrollen bekräftade mina misstankar om att minstingen tyvärr ärvt mina eksem
![]()
Ja jag försökte borsta lite extra där bak, som du säger är det inte skönt men det hjälperå så fluxade jag också. Brukar vara lite slarvig med det men tänkte att det kanske hjälper
![]()
Har blivit knäckt
Fick dessutom stanna på hemvägen och hjälpte en tjej som fått punktering mitt ute i ingenstans att byta däck då hon inte fick loss det. Ingen kontakt på telefonen och alla andra åkte förbi utan att ens fråga om hon behövde hjälp. Vad är det för fel på folk?!
Kändes hursomhelst bra att göra en insatts och hon tyckte jag var vrålstark som fick loss däcket![]()
Jag tar gärna den risken för att hjälpa en medmänniska i nöd alla dagar i veckan!Inte ens vi, landevägens riddare (trailer schaufförer), vågar stanna och hjälpa till vid personbilar numera, allt för många som fejkar havari och sedan stjäl lastbil och gods när man stannat.
Jag tar gärna den risken för att hjälpa en medmänniska i nöd alla dagar i veckan!
Äter den alltid med bra potatis men nu fick jag vänta så jag satte i mig halva burken utan potatisAjdå. Undrar vad SD skulle säga om de fick reda på att du förstör "ur"svenska traditioner på det där viset.
Även jag som är invandrare har ju fått lära mig att surströmming avnjutes med tunnbröd och att det är Mattjesillen som skal ha potatis/nypotatis och gräddfil/cremefrache som tillbehör![]()
Äter den alltid med bra potatis men nu fick jag vänta så jag satte i mig halva burken utan potatis
Usch och fy vad jag saknar M. Antar att det kommer klinga av med tiden men blää![]()
![]()
precis, man får läsa av situationen. Hade det känts otryggt hade jag nog bara hojtat genom rutan att jag ringer bärgare. Hade jag misstänkt annat hade jag ringt polisen men att bara åka förbi och låtsas som inget, nej inte min stil.Ja, man får ju använda omdömet men en ensam tjej och ingen annan i närheten? Då törs man stanna.
Eller så reder han upp det med exet. Men jag förstår att det är skitjobbigt nu *stor kram*
Jag tar gärna den risken för att hjälpa en medmänniska i nöd alla dagar i veckan!
Stackars litenJag har själv två sorters eksem så jag vet hur jävligt det är
![]()
Ja, man får ju använda omdömet men en ensam tjej och ingen annan i närheten? Då törs man stanna.
precis, man får läsa av situationen. Hade det känts otryggt hade jag nog bara hojtat genom rutan att jag ringer bärgare. Hade jag misstänkt annat hade jag ringt polisen men att bara åka förbi och låtsas som inget, nej inte min stil.