Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur ska vi veta att du har det :banghead:

Standard procedur vid transporter som mina, om någon försöker stoppa mig... De militära transporterna har likadana rutiner, fast till annat nummer...

112 är till för mycket mer än vad "vanliga dödliga" tror, även säkring av laster som mina...

Äntligen hemma. Hämtat ut alla mediciner, ätit lite pizza och ligger nu i soffan med sambon. Läkarens order var vila i ett halvår framöver :down: så nu gäller det att omprioritera livet lite...
Passa på!
biteme_bigarmhug.gif

Orkar inte med detta. Ger upp innan jag skriver något olämpligt.

För 3 år sedan hade heller inte jag "orkat" med sådana påståenden, fast det var ju innan jag själv fick uppdragen och telefonnumren att ringa vid oplanerade stopp, samt gps övervakning så att jag blir uppringd vid oplanerad stopp ...

För 3 år sedan hade heller inte jag "orkat" med sådana påståenden, fast det var ju innan jag själv fick uppdragen och telefonnumren att ringa vid oplanerade stopp, samt gps övervakning så att jag blir uppringd vid oplanerad stopp ...
Och du är legitimerad vad? Är du officer i totalförsvaret?

Vilat en stund på soffan. Funderar på att ta mig k kragen och åka till stallet.
Ryggen känns lite bättre men huvudet är fortfarande trött...
Om din rygg känns bättre så kan vi byta,min tyckte inte om att gå med röjsågen och även bära en JÄTTE hylla i metall

Äh skiter i detta....

Jag gav upp pga dina " klappa den lilla flickan på huvudet " inläggen.

Jag vet inte hur din jäkla rutiner med dina multi miljonärna svindyra jäkla laster ser ut eller att du har som rutin att ringa in stilla stående bilar med en hjälplös tjej med punktering på bilen. Det du kallade för försök av stopp eller hot.

Jag är ingen tankeläsare....

Så gubbelille för att vi ska veta att du är allsmäktig och är i direkt kontakt med 112 och har rättigheter att köra ihjäl folk pga din finfina och svindyra last så måste du ju skriva ut det.

Äh skiter i detta....

Jag gav upp pga dina " klappa den lilla flickan på huvudet " inläggen.

Jag vet inte hur din jäkla rutiner med dina multi miljonärna svindyra jäkla laster ser ut eller att du har som rutin att ringa in stilla stående bilar med en hjälplös tjej med punktering på bilen. Det du kallade för försök av stopp eller hot.

Jag är ingen tankeläsare....

Så gubbelille för att vi ska veta att du är allsmäktig och är i direkt kontakt med 112 och har rättigheter att köra ihjäl folk pga din finfina och svindyra last så måste du ju skriva ut det.
Käkat taggtråd och rakblad till lunch :eek::nailbiting:

:up:

Och du är legitimerad vad? Är du officer i totalförsvaret?

Räcker tydligen med att vara klarerad av Säpo och polisen för det jag kör ... Totalförsvaret är ju inget annat än militären, regering,hemvärn, sjukvård, infrastruktur och räddningstjänst, inte mycket att skryta med så som det fungerar i dag...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
910
Senast: Trott
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 212
Senast: Flixon
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 211
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 298
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Ögonfärg
  • Sängproblem...

Hund, Katt, Andra Djur