athena_arabians
Trådstartare
Nä kör du bara,du kan få vicka för mig![]()
Ska du ha ledigt för att steka pannkakor igen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä kör du bara,du kan få vicka för mig![]()
Det finns rättstavningsprogram också.Oavsett om du vet eller ej, så är det ändå information som finns tillgängligt. Och oavsett om man missat infon eller inte så var påpekandet ändå onödigt.
Hmm om man kallar 0-32 för kattsand har nog katten lite problem att krafsa över det han gjort på lådanDet sista jag hörde körde @skerper kattsand ...![]()
Vadå finns tillgänglig? Det står ju inte i pannan på honomOavsett om du vet eller ej, så är det ändå information som finns tillgängligt. Och oavsett om man missat infon eller inte så var påpekandet ändå onödigt.
Jag skulle nog behöva det för dom tog slut och det blev 0 i frysenSka du ha ledigt för att steka pannkakor igen?![]()
![]()
Hmm om man kallar 0-32 för kattsand har nog katten lite problem att krafsa över det han gjort på lådan![]()
Det finns rättstavningsprogram också.
Vadå finns tillgänglig? Det står ju inte i pannan på honomjag köper att du vill skydda honom, ni är kära, fine, men man behöver inte hugga på andra användare som inte vet om att det finns en bakomliggande dyslexi. Man kan däremot informera om det igen, på ett trevligt sätt.
![]()
Hmm om man kallar 0-32 för kattsand har nog katten lite problem att krafsa över det han gjort på lådan![]()
Då har mitt hårda arbete med den inte varit totalt bortkastade timmar.
Kanske därför min dragbil väger drygt 12 ton istället för de normala 8 (på samma sätt som Säpos VIP bilar väger dryga 2 ton mer än normal modellen av samma märke och modell) och har punkterings säkra däck, samt säkerhetspresenning i sidor och tak på trailern så man inte kan skära hål med vanligt förekommande knivar ... Högt uppsatt godsvärde är tydligen tillräckligt värd att skydda mot stöld, så att även schauffören får extra skydd av pansar på bekosnad av 5 ton mindre lastkapacitet...
Sparken för att "avslöja" sådant här? Det är allmänt känt inom transportbranchen att det finnes 14-15000 sådana här ekipage inom EU. För gemena man kan man inte se skillnad mot en "vanlig" bil från samma spedition/fraktförare, lika litet som man ser skillnad på den pansrade/opansrade bilen från Nokas/Securitas som lämnar pengar i bankomaten.
Min morbrors helt obepansarade Scania väger 12 ton....
Det värsta är när man inte kan stava toll något och man ber att de bokstaverar så blir det T.ex. Thomas alltså T h omas. Ingen jävla hjälp direkt. T och h hörde jag men rästen blir en grötNä, verkligen inteDet märks inte så mycket även om jag förstod ganska snabbt att du är dyslektiker. Särbon är ju dyslektiker också plus att jag är dotter till en speciallärare som ofta pratade om inlärningsteori och rätt mycket fastnade
![]()
Är du säker på att den är obepansrad?![]()
![]()
Är någon otrevlig så klappar jag inte denne på huvudet. Jag tycker inte att @dobbis var trevlig utan det var ett sånt där klassiskt tjuvnyp igen.Vadå finns tillgänglig? Det står ju inte i pannan på honomjag köper att du vill skydda honom, ni är kära, fine, men man behöver inte hugga på andra användare som inte vet om att det finns en bakomliggande dyslexi. Man kan däremot informera om det igen, på ett trevligt sätt.
![]()
Det är lite skillnad på en trailerbil och en flakbil .Flakbilarna brukar väga runt 12-13 tonMin morbrors helt obepansarade Scania väger 12 ton....
Du har så rätt. De gångerna jag har blivit behandlad som efterbliven eller knappt värd att få syre är många. Har en hel del saker i bagaget men det är inte för belysning i kväll.Men vad spelar det för roll på ett hobbyforum i en tjattertråd?
Jag stavar fel ibland och jag skriver inte alltid korrekta meningar här.
Det är ju inte någon uppsats eller viktig publikation vi skriver här.
Det finns fler än Tranan som har dyslexi. Så att påpeka sånt vet vi väl alla kan vara lite onödigt iom risken att den som skrev fel kanske har ett problem som genom åren gett mycket ångest.
En av mina bästa vänner är dyslektiker. Han har behandlats som om han vore efterbliven många gånger. Det gör ont, än idag..