Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på om homestyling är värt pengarna eller inte.. :idea:
Liksom, vill inte vara dumsnål. Enligt mäklarens värdering kommer vi göra en liten vinst, men inte alls stor.
Någon som har input?

Uppdaterade messenger på fb och nu kommer jag inte in. Och fb laggar som sjutton sen uppdateringen på mobilen.
Blir så less på eländet.
Har varit en redig jäkla skitvecka och det tar aldrig slut, men med sambon är det lugnt.
Så kan jag iaf försöka lösa allt det i lugn och ro men all annan skit och elände löser sig aldrig, ska bli skönt att jobba och tänka på annat nästa vecka.
Men va, sambon? Skulle du inte därifrån?

Ska måla det återstående på vedbodsfönstret. Hittade en gammal vit färg som ff var ok. Dock av gammal sort och halvgiftig så tar en pensel som man slipper rengöra sen.

En mugg kaffe till och sen iväg efter ett bautalass isolering till minipris, grannarna som sett mina resor 3 dar i rad nu måste tro att jag blivit galen på riktigt eller äntligen ska slå ikull kåken och bygga nytt, dom skulle bara veta min planering. :devil:
Det är bara EN granne som vet allt, resten av grannarna får gissa. ;) Jag kommer iallafall att ha traktens mest välisolerade kåkar när jag är klar för det här är inte sista lasset, jag har en hel container isolering står på ett annat ställe också som inte ska hit än (den går inte ens att få fram än och det är bra), den ska läggas på topp och är rent hälsovådlig att hantera utan mask då det dels är gamla typen och sen är den dammig som fan men det spelar ingen roll, dammet kommer aldrig någon i kontakt med när den ligger där den ligger och ovanpå den ska det rullas ut ny isolering med vindskydd ovanpå och byggnaden ska kattsäkras för katt:devil: har trampat sönder nog med isolering här, pannrumstakets isolering får jag delvis göra om för att grannkatterna förstört den. :rage:
Egentligen borde jag skicka räkning till den grannen men han är för dum för att fatta piken. :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
910
Senast: Trott
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 212
Senast: Flixon
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 099
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 297
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka