Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om man lyckas sova dvs...Sovmorgon
Det måste vara världens bästa uppfinning!
Men va, sambon? Skulle du inte därifrån?Uppdaterade messenger på fb och nu kommer jag inte in. Och fb laggar som sjutton sen uppdateringen på mobilen.
Blir så less på eländet.
Har varit en redig jäkla skitvecka och det tar aldrig slut, men med sambon är det lugnt.
Så kan jag iaf försöka lösa allt det i lugn och ro men all annan skit och elände löser sig aldrig, ska bli skönt att jobba och tänka på annat nästa vecka.
Det känns som en förutsättning!Om man lyckas sova dvs...![]()
Jag med, jag med!!Ikväll ska jag på Robbie Williams!![]()
Det låter som tortyrJag gick upp åtta och hoppar i säng nu, ögonlocken väger minst ett ton styck
![]()
Jodå det är på g. Men det händer en massa annat med så inte så enkelt som det kan låta, men arbetar på flera fronterMen va, sambon? Skulle du inte därifrån?
Jag vill också på crusing!Grått, trist och fult väder idag. Om några timmar ramlar sonen och gänget in för lite grillparty. Crusing i grannstaden idag. Dottern ska köra åt sonen själv kör jag åt världens bästa @TinyWiny . Ser verkligen fram mot kvällen.
Då hoppas jag att du tar dig undan innan han verkställer något av sina hot. De var riktigt otäcka. Bli inte i en pinne i statistiken.Jodå det är på g. Men det händer en massa annat med så inte så enkelt som det kan låta, men arbetar på flera fronter