Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den ekonomiska biten är katastrofvet snart inte var jag ska ta vägen
![]()
Givetvis, ska du sy en vinterpäls? Kan bli "lite" exotiskt om man blandar hela faunan i den pälsen.Får jag ta hand om skinnen från road kill's så är jag nöjd![]()
Föraningar ska man ta på allvar.Hade hyrt in hästvakt igår. Men min kompis som tror på föraningar etc hade känt att hon skulle ta in min häst när hon var och skulle ta sin.
Tur det! Trots flugmössa och flugtäcke hade han rest sig och fäktat med frambenen mot sitt huvud hela vägen in.
Hon är bra och reder ju ut sånt utan prob. Han är ju rörlig och snabb. Så någon annan kanske skulle råkat hamna i vägen även om han inte siktade mot människan.
Hon trodde han var störd av någon insekt.
Han reste sig ju mkt förr. Men det var år sen han gjorde det sist. Så han måste varit riktigt störd min lilla dåre.
Det gör jag med,men det är bara lite grått här och känns inte som åska är på GVäntar på utlovat åskväder
Blir nog inget nu heller så.
Men har huvudvärk som attans så nåt får du bli.
Försöker ladda för jobbvecka och annat, men det går sådär.
Handlat mat för veckan samt rensat ur kylskåpet för att få plats med det jag köpte. Vi har en förmåga att samla på oss en massa bråte verkar det som. Behöver börja ha bättre koll på vad som finns i kylen tror jag. Hittade fyra öppnade burkar salsa. Och två oöppnade burkar fikonmarmelad med utgångsdatum 2015.![]()
Det är konstigt att det kan bli så.Det där känner jag igen vad gäller får frys. Är ganska snålt om plats dessutom...
![]()
Jag har ju frysta (obehandlade) kaninskinn/pälsar i frysen som ska bli en mössa till i vinter så jag kan ju likväl fortsätta ^^Givetvis, ska du sy en vinterpäls? Kan bli "lite" exotiskt om man blandar hela faunan i den pälsen.![]()
Då är vi två!!Jag vill ha en karl! Typ akut![]()
Fått en hög elaka kommentarer på ImgurVet att det bara är troll, men det svider lite i själen ändå..
Ska ändra inställningarna till privat så slipper jag trollen.
*stor kram*![]()
Jag väntar på att sambon ska komma tillbaka från promenad med hunden så blir det pizzaköp här.
Auktion eller loppis?
Vill också åka på sånt med gamla möbler. Verkar inte om det här hemma.
Kram.
Kram!![]()