Sätt på honom tömkörningsgjord och fäst täcke i? Efter att en häst iklädd flugtäcke misstogs för ett vildsvin och skjöts i en hage så kan man inte vara nog försiktig tänker jag...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sätt på honom tömkörningsgjord och fäst täcke i? Efter att en häst iklädd flugtäcke misstogs för ett vildsvin och skjöts i en hage så kan man inte vara nog försiktig tänker jag...![]()
Täckesgjord!Jag har ju reflexridtäcken men eftersom han går naken blir det svårt. Jag ska se vad jag kan hitta på. Å andra sidan går han bredvid Annie som är täckt i reflexer och om de inte kan se det ska de fan inte vara ute och jaga.
Du kan sy mössor! Kör lika till "alla" så behöver du bara köpa ett tygJagar runt efter en ny sjukskrivningshobby igen. Är vansinnigt less på att titta på film/serier, handleden pallar inte riktigt så mycket diamanttavleläggande som jag gjort den senaste tiden, internet känns skittråkigt (att titta på en skärm är ungefär det sista jag vill göra), att måla/rita ger mest ångest när jag ser hur mycket teknik jag tappat sen sist.
Jag vill träna. Springa, lyfta vikter, utmana kroppen fysiskt. Men igår bar jag kanske fem kilo upp för våra två trappor, en timme senare kunde jag inte resa mig ur soffan själv och vrålade rakt ut när sambon försökte hjälpa mig. Så det kan jag ju bara glömma. Acceptera och tänk om.
Jag har en gammal relik till symaskin som jag ska försöka sparka igång för att sy ett körregntäcke och en kattbädd. Men vad sjutton kan man sy mer som inte bara tar upp massa plats?
Han var kanske säker? Men tog fel ändå. Och även uppenbarligen dum i huvudet.Helpuckad jägare. Är du inte säker ska du inte skjuta, så är det bara.
Och när man inte kan göra en viss aktivitet så blir det nästan så att man bara vill göra just den saken. Som ett dödläge. Men ingenting blir ju bättre psykiskt av att man går och är bitter över vad man inte kan. Acceptera och tänk om, är mitt nya motto@cili: åh vad igenkänningsfaktorn är hög. Jag har inga bra förslag men jag vet exakt hur det känns och det är galet frustrerande att inte kunna göra vad man vill för att kroppen skriker![]()
Årets julklapp! "Släkt- och kompismössan"Du kan sy mössor! Kör lika till "alla" så behöver du bara köpa ett tyg![]()
Men eller hur! Och så beställer du vinyltryck av mig så kan du skriva namn på varje ocksåÅrets julklapp! "Släkt- och kompismössan"
Klokt tänkt!Och när man inte kan göra en viss aktivitet så blir det nästan så att man bara vill göra just den saken. Som ett dödläge. Men ingenting blir ju bättre psykiskt av att man går och är bitter över vad man inte kan. Acceptera och tänk om, är mitt nya motto![]()
Han var kanske säker? Men tog fel ändå. Och även uppenbarligen dum i huvudet.
Har jag aldrig gjort och inte drömt om hellerJag har drömt massor i natt. Att jag städade.Kröp omkring på golvet för att nå in i varje hörn med dammsugaren.
Varför drömmer man om sånt?!
![]()
Perfekt! Alla måste öppna sina paket samtidigt, så det blir en överraskning.Men eller hur! Och så beställer du vinyltryck av mig så kan du skriva namn på varje också![]()
Men jag sa inte att det går braKlokt tänkt!![]()
Jag försöker fortfarande med sånt jag vet (med säkerhet) inte funkar ibland, såatteh...Men jag sa inte att det går bra![]()