Vad pysslar vi med, del LXIX

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 59 851
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har ju reflexridtäcken men eftersom han går naken blir det svårt. Jag ska se vad jag kan hitta på. Å andra sidan går han bredvid Annie som är täckt i reflexer och om de inte kan se det ska de fan inte vara ute och jaga.
Täckesgjord! :D
Annars så säljs arbetsreflextäcken (googla "arbetstäcke reflex" så kommer den jag tänker på högst upp), dom verkar himla smidiga när man inte har något att fästa i

@cili: åh vad igenkänningsfaktorn är hög. Jag har inga bra förslag men jag vet exakt hur det känns och det är galet frustrerande att inte kunna göra vad man vill för att kroppen skriker :(

Jagar runt efter en ny sjukskrivningshobby igen. Är vansinnigt less på att titta på film/serier, handleden pallar inte riktigt så mycket diamanttavleläggande som jag gjort den senaste tiden, internet känns skittråkigt (att titta på en skärm är ungefär det sista jag vill göra), att måla/rita ger mest ångest när jag ser hur mycket teknik jag tappat sen sist.

Jag vill träna. Springa, lyfta vikter, utmana kroppen fysiskt. Men igår bar jag kanske fem kilo upp för våra två trappor, en timme senare kunde jag inte resa mig ur soffan själv och vrålade rakt ut när sambon försökte hjälpa mig. Så det kan jag ju bara glömma. Acceptera och tänk om.

Jag har en gammal relik till symaskin som jag ska försöka sparka igång för att sy ett körregntäcke och en kattbädd. Men vad sjutton kan man sy mer som inte bara tar upp massa plats?
Du kan sy mössor! Kör lika till "alla" så behöver du bara köpa ett tyg :rofl:

@cili: åh vad igenkänningsfaktorn är hög. Jag har inga bra förslag men jag vet exakt hur det känns och det är galet frustrerande att inte kunna göra vad man vill för att kroppen skriker :(
Och när man inte kan göra en viss aktivitet så blir det nästan så att man bara vill göra just den saken. Som ett dödläge. Men ingenting blir ju bättre psykiskt av att man går och är bitter över vad man inte kan. Acceptera och tänk om, är mitt nya motto ;)

Och när man inte kan göra en viss aktivitet så blir det nästan så att man bara vill göra just den saken. Som ett dödläge. Men ingenting blir ju bättre psykiskt av att man går och är bitter över vad man inte kan. Acceptera och tänk om, är mitt nya motto ;)
Klokt tänkt! :D:up:

Ringde hästkliniken för att boka tid för årlig tandkoll. De skulle ringa tillbaka efter en timme det är nu två timmar sen :cautious:
Så kommer de överhuvudtaget att ringa, ska jag ringa tillbaka nu eller ska jag vänta två dagar innan jag ringer igen :crazy:
Mobiltäckningen här är lite lätt svajande så jag uppgav hemnumret men då kan jag inte gå ut i stallet för telefonen räcker inte ända dit :arghh:

Men jag sa inte att det går bra :angel:
Jag försöker fortfarande med sånt jag vet (med säkerhet) inte funkar ibland, såatteh... :D

Teori är en sak, att sedan omsätta det i praktik blir oftast krångligare än man tänkt sig :angel:

Snabb fråga! Om jag blockar en kontakt tillfälligt i min iPhone kommer mottagaren då komma till mitt telsvar? Dvs det kommer verka för hen att min telefon är avslagen?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 404
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 550
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
799
Senast: Whoever
·
Småbarn Min femåring åker bakåtvänt i en Britax Max-Way Plus, men nu börjar han bli för lång för den. Bältet vid axlarna hade behövt höjas ett...
Svar
19
· Visningar
805
Senast: lillaP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31