Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med ,sötlakritsAvskyr det, speciellt sötlakrits![]()
@supersonic
@Marita73
@strawberrysylt
@LadyCovergirl
@Magiana
@hallonsaft
@Trott
@athena_arabians
@Snurrfian
Tack alla. Ja.. jag är så tacksam idag över att det gick bra. Hade väldigt lätt kunnat få ett annat slut om det tex varit fler på bussen.
Jag tror jag fortfarande är lite chockad. Känner mig lite nere.. orkar inte ta tag i något.. Har en obehaglig känsla i kroppen. Men det är väl normalt antar jag.
@supersonic
@Marita73
@strawberrysylt
@LadyCovergirl
@Magiana
@hallonsaft
@Trott
@athena_arabians
@Snurrfian
Tack alla. Ja.. jag är så tacksam idag över att det gick bra. Hade väldigt lätt kunnat få ett annat slut om det tex varit fler på bussen.
Jag tror jag fortfarande är lite chockad. Känner mig lite nere.. orkar inte ta tag i något.. Har en obehaglig känsla i kroppen. Men det är väl normalt antar jag.
Det finns två typer av människor:Inte så mycket för lakrits! Vad säger du människa!?
Känner du nån lärare? Även om man inte använder overhead längre brukar allt sånt ligga och skräpa hahaDär sa du nåt! Bara i mammas familj blir det ju då tre extra till hundar och katt![]()
.
Jag har stött på ett problem: var sjutton hittar man genomskinligt plastpapper, typ overheadpapper? (just sådan verkar nämligen bara säljas i onödigt stora förpackningar). Pinterest gav mig en idé som måste provas![]()
adlibris kanske? Det har en hel del pysselsaker också.Där sa du nåt! Bara i mammas familj blir det ju då tre extra till hundar och katt![]()
.
Jag har stött på ett problem: var sjutton hittar man genomskinligt plastpapper, typ overheadpapper? (just sådan verkar nämligen bara säljas i onödigt stora förpackningar). Pinterest gav mig en idé som måste provas![]()
@supersonic
@Marita73
@strawberrysylt
@LadyCovergirl
@Magiana
@hallonsaft
@Trott
@athena_arabians
@Snurrfian
Inte vad jag kan komma på, men det var ett bra tips annars!Känner du nån lärare? Även om man inte använder overhead längre brukar allt sånt ligga och skräpa haha
Hittar inget sånt däradlibris kanske? Det har en hel del pysselsaker också.![]()
Det tragiska är ju att man aldrig lär sig!Klassiskt fail med Donken! Man blir JÄST!
Ni blev en tidningsrubrik@supersonic
@Marita73
@strawberrysylt
@LadyCovergirl
@Magiana
@hallonsaft
@Trott
@athena_arabians
@Snurrfian