Vad pysslar vi med, del LXIX

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 59 871
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har bokat tid till frisören, dammsugit båda våningarna och städat båda badrummen. Känns okej för en ledig dag. (Åtminstone tillsammans med sakerna jag fixade på förmiddagen.)
Just nu kollar vi på norska Veterinærene och strax ska dottern lägga sig. Jag ska nog lägga på en ansiktsmask och sen äta något till kvällsmat.
Imorgon ska jag jobba igen men jag börjar inte förrän 8.30 så vi behöver inte gå upp förrän 7 :)

Jobbat undan en massa kontor idag innan lite lektioner och sen egen häst.
Hoppas snart bli frisk. Det här är lite tröttsamt segt nu..
Ikväll tar jag ledigt och ligger och myser i sängen med vovvi och netflix.

Där sa du nåt! Bara i mammas familj blir det ju då tre extra till hundar och katt :up: ;).

Jag har stött på ett problem: var sjutton hittar man genomskinligt plastpapper, typ overheadpapper? (just sådan verkar nämligen bara säljas i onödigt stora förpackningar). Pinterest gav mig en idé som måste provas :angel:
Känner du nån lärare? Även om man inte använder overhead längre brukar allt sånt ligga och skräpa haha

Där sa du nåt! Bara i mammas familj blir det ju då tre extra till hundar och katt :up: ;).

Jag har stött på ett problem: var sjutton hittar man genomskinligt plastpapper, typ overheadpapper? (just sådan verkar nämligen bara säljas i onödigt stora förpackningar). Pinterest gav mig en idé som måste provas :angel:
adlibris kanske? Det har en hel del pysselsaker också. :angel:

Maken är så jäkla pigg! :love: Han fick komma upp på avdelningen redan ikväll, han har inte gått något än eftersom de hade gett honom lite väl mycket ryggbedövning så han kunde inte lyfta benen. :D Men han har heller inte ont! :up: Men han hade suttit upp i 15 min och när han har fått tillbaka känseln så ska han upp och gå. Han har hunnit äta två mackor och näringsdryck och låter riktigt pigg på rösten! :love:
Det är en otrolig lättnad! :love::love::love:

@supersonic
@Marita73
@strawberrysylt
@LadyCovergirl
@Magiana
@hallonsaft
@Trott
@athena_arabians
@Snurrfian

Tack alla. Ja.. jag är så tacksam idag över att det gick bra. Hade väldigt lätt kunnat få ett annat slut om det tex varit fler på bussen.
Jag tror jag fortfarande är lite chockad. Känner mig lite nere.. orkar inte ta tag i något.. Har en obehaglig känsla i kroppen. Men det är väl normalt antar jag.
Ni blev en tidningsrubrik
https://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article26220632.ab

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 405
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 584
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
799
Senast: Whoever
·
Småbarn Min femåring åker bakåtvänt i en Britax Max-Way Plus, men nu börjar han bli för lång för den. Bältet vid axlarna hade behövt höjas ett...
Svar
19
· Visningar
817
Senast: lillaP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka