Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tar ett glas bättre rödvin. Unnade mig en flaska i det lyxigare segmentet och har ätit svingod mat och sitter nu i soffan hemma och chillar lite.

Pratat med mormor på telefon och snackat om viner, livet och ... hennes kremering. Lovat ta på mig rubbet! ;) Hon vill ha en fet fest till hennes ära och utsåg mig till fixare för detta event :p Dock hoppas jag att hon håller i ett x antal år till! ;)
Får jag adoptera dig?

Smärtan har kommit i gått under dagen. Roat mig med att skrämma systerdottern dock. Senast så hoppade hon upp o landade på golvet :D

Haha jag löser! :p
Mormor har en massa kompetenta barnbarn, alltså jag har sjukt sköna kusiner som också är med på festen. Bla. "schlagerbög-kusinen" som är bäst på att blanda drinkar och "glamormodell-kusinen" som hänger runt Stureplan och är partyproffs. Mormor kan va lugn, det kommer bli en BRAKFEST! :rofl:
Låter som en härlig släkt :)! Min släkt kommer ju inte alls överens så får bjuda i omgångar eftersom mina mostrar vägrar ha med varandra att göra :meh: och de vill att jag ska välja sida. Jag vägrar välja någons sida.

Helvetes jävlars förbannade SNORUNGAR. Nu är de i gång igen, och har dessutom stannat just utanför mitt fönster och skriker och skrålar, och låt oss säga så, don't quit your day jobb. Antar att enda förbättringen, om man nu kan kalla den det är att det inte är schlager utan något bonka, bonka, bonka pop. Det är för tidigt för bandy, så jag antar att det inte är segerskrål efter att Bollnäs besegrat Edsbyn, men det är den känslan. :rage: :rage: :rage:

Smärtan har kommit i gått under dagen. Roat mig med att skrämma systerdottern dock. Senast så hoppade hon upp o landade på golvet :D
När jag fick min cysta sa läkaren att det största misstaget man gör är att vänta för länge med att åk in och kolla om man har ont och att den i värsta all kan snurra runt och strypa blodtillförseln till äggledaren så man förlorar den.
Om du fortfarande har ont så tycker jag du ska åka in.

Hemma efter middag på stan med makens familj.
Jag fattar inte vad sjutton jag skulle äta efterrätten för, jag är äckligt mätt!

Berget med tvätt är rent och på sin plats i garderober och på krokar och andra ställen där den ska vara. Fy fanken, två dagar längre intervall än vanligt samt nya kläder från handlingen i Ullared häromdagen gjorde att jag knappt orkade lyfta tvättkorgen (den har två stora fack). Nu ska bara sängen bäddas med rena lakan sen ska jag sova.

Berget med tvätt är rent och på sin plats i garderober och på krokar och andra ställen där den ska vara. Fy fanken, två dagar längre intervall än vanligt samt nya kläder från handlingen i Ullared häromdagen gjorde att jag knappt orkade lyfta tvättkorgen (den har två stora fack). Nu ska bara sängen bäddas med rena lakan sen ska jag sova.
Grymt jobbat! du är verkligen värd en god sömn i nybäddade sängen :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka