Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inhandlat en hylla på Ikea. Sen tappade sambon mitt högt älskade våffeljärn i backen (det låg i bilen och skulle in) så det gick sönder fullkomligt, så nu ska vi förbi Netonnet på vägen till stallet så han kan köpa ett nytt :devil:

Jag sitter på dagens tredje seminarium på mässans tredje dag. Massor av polis utanför imorse när jag kom men under dagen är det nog en av de säkraste platserna i stan. Jag har förmånen att slippa åka genom stan för att komma hit och hem men skulle inte sätta mig på ett tåg in till stan idag. Det är påtagligt färre människor här än vanligtvis på lördagen.

Var försiktig när du ska hem, jag tror inte det här kommer att sluta väl (även om jag hoppas att jag har fel).

God morgon :)

Druckit klart morgonkaffet och nu planerar vi en tripp för att hämta hem mer virke till planket. Står lite stilla när virket tagit slut :p

Å sen kanske det blir ge-kås i eftermiddag. Inte bestämt oss än.
Gör det inte! :eek: På väg därifrån nu. Massor med folk. Kö in. Det här var kortaste besöket någonsin.

Gör det inte! :eek: På väg därifrån nu. Massor med folk. Kö in. Det här var kortaste besöket någonsin.

Inte värre än vanligt enligt kamerorna. Men jag är van ge-kåsare. Vi bor inte så långt ifrån så räcker om vi är där till fyra-fem och då har dom flesta bussarna kört och folket börjar åka hemåt :)
En gång stod vi i kö ut - som var 3 timmar lång (på riktigt, det var rekord den gången). Då vart det lite jobbigt men vi hade barnvakt som tur var :p

Inte värre än vanligt enligt kamerorna. Men jag är van ge-kåsare. Vi bor inte så långt ifrån så räcker om vi är där till fyra-fem och då har dom flesta bussarna kört och folket börjar åka hemåt :)
En gång stod vi i kö ut - som var 3 timmar lång (på riktigt, det var rekord den gången). Då vart det lite jobbigt men vi hade barnvakt som tur var :p
Ja, vid den tiden är det nog bättre. Vi brukar oftast åka över en helg, då är det rätt skönt att vara där framåt kvällen när trycket lättar. Har också köat ut i två-tre timmar vid något tillfälle. Roligare kan man ju ha. :eek:

Första omgången äppelsaft på gång :d
22045840_1935991683084955_3719384865810567894_n.jpg

Men skrik och panik :arghh: :nailbiting: :arghh: :arghh:
Jag har gjort så mycket saft på röda och svarta vinbär, hallon, blåbär och lingon att jag tror inte jag har saftflaskor så det räcker, för all äppelsaft :meh: :D

Svårt deprimerad :( Jag var ut en sväng i skogen (vilket var trevligt, det är fint väder) men jag hittade ingen svamp (nästan)! :arghh: Det är för torrt :down:

Jag kan säkert få lite av svärmor men hon torkar allt. Helst vill jag ha dem förvällda, jag tycker de blir godast.
Herregud människa. :D

Hittar du inga trattisar kan jag säkert komma till dig med hur mycket som helst. Då får jag en anledning att gå ut och plocka.......

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka