Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag sitter på dagens tredje seminarium på mässans tredje dag. Massor av polis utanför imorse när jag kom men under dagen är det nog en av de säkraste platserna i stan. Jag har förmånen att slippa åka genom stan för att komma hit och hem men skulle inte sätta mig på ett tåg in till stan idag. Det är påtagligt färre människor här än vanligtvis på lördagen.
Ingen bra dag idag.
Ska tvinga mig själv på en promenad med labben i alla fall.
Var försiktig när du ska hem, jag tror inte det här kommer att sluta väl (även om jag hoppas att jag har fel).
Som det ser ut just nu på livesändningen så stannar jag iaf. hemma och jag hoppas att @Anna m.fl är rädda om sig och inte råkar ut för något.Var försiktig när du ska hem, jag tror inte det här kommer att sluta väl (även om jag hoppas att jag har fel).
Är just den jag följer och lite gp.@hallonsaft: Det ser riktigt illa ut där Aftonbladet står, det verkar som om en polis blivit skadad.
Fan ta AFA rent ut sagt! Det gör ingen som helst nytta att eskalera läget.
Jag hoppas det går bra för dina kollegor @SleepanIdag känns den tunna blå linjen väldigt tunn.
Gör det inte!God morgon
Druckit klart morgonkaffet och nu planerar vi en tripp för att hämta hem mer virke till planket. Står lite stilla när virket tagit slut
Å sen kanske det blir ge-kås i eftermiddag. Inte bestämt oss än.
Gör det inte!På väg därifrån nu. Massor med folk. Kö in. Det här var kortaste besöket någonsin.
Men titta inte på det då om du blir så illa berörd.Tittar på TV från Göteborg och har ont i magen![]()
Ja, vid den tiden är det nog bättre. Vi brukar oftast åka över en helg, då är det rätt skönt att vara där framåt kvällen när trycket lättar. Har också köat ut i två-tre timmar vid något tillfälle. Roligare kan man ju ha.Inte värre än vanligt enligt kamerorna. Men jag är van ge-kåsare. Vi bor inte så långt ifrån så räcker om vi är där till fyra-fem och då har dom flesta bussarna kört och folket börjar åka hemåt
En gång stod vi i kö ut - som var 3 timmar lång (på riktigt, det var rekord den gången). Då vart det lite jobbigt men vi hade barnvakt som tur var![]()
Herregud människa.Svårt deprimeradJag var ut en sväng i skogen (vilket var trevligt, det är fint väder) men jag hittade ingen svamp (nästan)!
Det är för torrt
Jag kan säkert få lite av svärmor men hon torkar allt. Helst vill jag ha dem förvällda, jag tycker de blir godast.
Men titta inte på det då om du blir så illa berörd.