Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har jobbat klart för idag så jag är på väg hem. Ska kolla att jag har alla grejer hemma så jag kan baka äppelkaka

Funderar på varför jag inte får ljud på datorn. Ser ju att jag fått igång den och hur mycket jag än höjer är den helt tyst. :confused:

Drar snart igång mobilen för lite musik

Har fått i mig dagens första mål, bestående av två minibaguetter (ugnsvarma :d) med ost på. Det låter lite, men det är åtminstone nånting.

Jag pärlar på för att färdigställa tavlan. Målet för dagen är att få ihop hela den övre halvan (skyddspappret över klistret är delat i två, så det blir mer lätthanterligt och man vet när man nått mitten). Det är enklare nu när jag kommit på hur jag kan palla upp kroppen för att sitta så avlastat det bara går, tack gode gud för soffa med många kuddar i! Just nu ser tavlan sååå himla fin ut, min högt älskade Kaka :love:

Nu har comhem tagit bort alla extrakanaler så nu kan jag mest bara se repriser igen. Suck.
Behöver gå till apoteket men känner mig helt seg :(

Regnet fortsätter att ösa ner. Jag har hängt upp tvätten och kommit ur morgonrocken :up:
Antar att jag ska gå ner till stallet för att blanda mat till hästarna. Tappskoletning blir det inget med, jag har kvar en massa gamla skor så det går säkert att hitta något där som funkar en vecka.

Sitter och äter lunch. Har klippt gräset och innan det krattat. Det ska bli regn här sen nån gång på eftermiddagen. Suttit en stund på kontoret. Annars inget speciellt bara stallrutinerna.

Funderar på varför jag inte får ljud på datorn. Ser ju att jag fått igång den och hur mycket jag än höjer är den helt tyst. :confused:

Drar snart igång mobilen för lite musik

Kolla att du har rätt enhet vald i ljudinställningar (högerklicka på ljudikonen i verktygsfältet. Om det är rätt, avinstallera och ominstallera sedan rätt ljudenhet. Kolla om ljudet fungerar med hörlurar, och om du har två ljudingångar plugga i den andra för att se om ljudet kommer tillbaka. Byt app till en annan för att kolla att ljudet är borta för alla. Kolla att alla drivers är de senaste.

Det är ofta lite uteslutningsmetoden. När fungerade den sist och vad har ändrats sedan dess?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka