Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag avskyr när okända nummer ringer :arghh:

Visst är det okej att inte ringa upp det? Jag väntar inga samtal och att googla numret leder till "okänd privatperson" :cautious:

Sjukskriven är man om man inte är kan arbeta, orsaken till att man inte kan arbeta kan variera. De första sju dagarna är orsaken min egen, följande sju dagar min och läkarens. Krisreaktioner kan utlösas av ett husdjurs bortgång, av rån, av separationer, av allt möjligt. Det är inte upp till chef och kollegor att avgöra vad som är tillräckligt traumatiskt. Min chef hade ingen aning om varför jag var hemma de första två veckorna för orsakenstod inte på intyget.

Fryser som vanligt men elementen är på så kom igen nu systemet det börjar bli dags med lite värme, det är ju inte ens +22° inne :meh:

Ska vi byta? Jag har äntligen kommit på hur man stänger av elementet i vardagsrummet (tejp) så det inte kokar. I vintras öppnade jag balkongdörren regelbundet för att göra det svalare. Den enda som var lycklig var katten. :grin:

Solen lyser men fy skråen vad kallt det är ute. :arghh:
Fortfarande ruggigt stolt över att i över en veckas tid klarat av att gå upp 15 min tidigare för att ta hand lite extra om mig själv. Bra jobbat! :D

@tornblomma Låter lite skumt. Hoppas det löser sig för hen. Vet när min hund gick bort vilket var oerhört svårt. Gick dessutom väldigt snabbt pga av olycka. Begravde min vän stod sen på jobbet på ett möte och höll god ton sen var jag hemma i några dagar. Ringde direkt till min chef och sa att jag kommer vara hemma och chefens respons var ta den tid du behöver. :heart
Nu har jag iofs ett jobb som inte mina kollegor blir lidande av. De behöver inte täcka upp mig/platsen på det sättet.

Tro mig, det kan det! Ärligt att gå omkring i en T-shirt i december i Bollnäs och förtvivlat försöka sätta ner värmen och ha balkongdörren öppen är inte att rekommendera. Ökenhetta. :meh:

När vi sitter hemma så sitter sambon i t-shirt och kallingar. jag under en filt (gärna 2) mugg te, raggsockar och tycker det är kallt. :rofl:

Diabetiker sen många år och fryser så fort jag sitter still. Det är bara bastu jag inte orkar med i långa stunder.

Skämt åsido måste vara asjobbigt att inte kunna göra något. När det är för kallt är det ju alltid lättare att fixa med andra värmekällor.

När vi sitter hemma så sitter sambon i t-shirt och kallingar. jag under en filt (gärna 2) mugg te, raggsockar och tycker det är kallt. :rofl:

Diabetiker sen många år och fryser så fort jag sitter still. Det är bara bastu jag inte orkar med i långa stunder.

Skämt åsido måste vara asjobbigt att inte kunna göra något. När det är för kallt är det ju alltid lättare att fixa med andra värmekällor.

Problemet är att det andra elementet jag inte kan stänga av är i sovrummet. Lösningen är öppet fönster, t-shirt och fötterna på elementet (finns under skrivbordet).

Intressant att du fryser, är också diabetiker men avskyr värme. :idea: käkar levaxin men den är bra och stabilt inställd.

Problemet är att det andra elementet jag inte kan stänga av är i sovrummet. Lösningen är öppet fönster, t-shirt och fötterna på elementet (finns under skrivbordet).

Intressant att du fryser, är också diabetiker men avskyr värme. :idea: käkar levaxin men den är bra och stabilt inställd.
Jag fryser också. På em och kvällarna. Svettas på jobbet.
Äter Levaxin sedan länge

12 dagar kvar...

Tel%20Aviv%20Beaches%20Spanish%201397X735.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat