Okeeeeeeeeej.....Jag har annat för mig än att leta upp källan, jag litar fullt på den som berättade det för länge sen. Den personen är så långt från rasist man kan komma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okeeeeeeeeej.....Jag har annat för mig än att leta upp källan, jag litar fullt på den som berättade det för länge sen. Den personen är så långt från rasist man kan komma.
Ja det är väl inte så svårt att se?
Nej det märks först där dom farit fram som en orkan och lagt allt bakom sig i spillror.Man ser inte på utsidan av människor om de är kriminella eller inte.
Fryser som vanligt men elementen är på så kom igen nu systemet det börjar bli dags med lite värme, det är ju inte ens +22° inne![]()
Ska vi byta? Jag har äntligen kommit på hur man stänger av elementet i vardagsrummet (tejp) så det inte kokar. I vintras öppnade jag balkongdörren regelbundet för att göra det svalare. Den enda som var lycklig var katten.![]()
Jag vill byta!!För mig kan det aldrig bli för varmt
![]()
Jag har annat för mig än att leta upp källan, jag litar fullt på den som berättade det för länge sen. Den personen är så långt från rasist man kan komma.
Tro mig, det kan det! Ärligt att gå omkring i en T-shirt i december i Bollnäs och förtvivlat försöka sätta ner värmen och ha balkongdörren öppen är inte att rekommendera. Ökenhetta.![]()
När vi sitter hemma så sitter sambon i t-shirt och kallingar. jag under en filt (gärna 2) mugg te, raggsockar och tycker det är kallt.
Diabetiker sen många år och fryser så fort jag sitter still. Det är bara bastu jag inte orkar med i långa stunder.
Skämt åsido måste vara asjobbigt att inte kunna göra något. När det är för kallt är det ju alltid lättare att fixa med andra värmekällor.
Jag fryser också. På em och kvällarna. Svettas på jobbet.Problemet är att det andra elementet jag inte kan stänga av är i sovrummet. Lösningen är öppet fönster, t-shirt och fötterna på elementet (finns under skrivbordet).
Intressant att du fryser, är också diabetiker men avskyr värme.käkar levaxin men den är bra och stabilt inställd.