Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kikade ut genom köksfönstret den lilla stund som solen kikade fram här på morgonen och konstaterade nyss för mig själv, att även om läget på gården inte är helt 100% idealt, så bor jag inte så fult ändå :D

22196373_1941973569153433_8160034221603880636_n.jpg

Installerade nya iOS igår. Nu äter telefonen batteri :(
Välkänt problem, särskilt när det gäller första versionerna av nya iOS. Första dagarna efter en installation kan enheten behöva indexera om osv och då går det åt en del batteri.

Har du provat att göra en reboot (restart)? :)

Jag har precis uppgraderat mina telefoner och plattorna, det brukar fixa till sig efter någon dag och om man justerar vissa inställningar (typ Spotlight/Siri-förslag) :up:

Välkänt problem, särskilt när det gäller första versionerna av nya iOS. Första dagarna efter en installation kan enheten behöva indexera om osv och då går det åt en del batteri.

Har du provat att göra en reboot (restart)? :)

Jag har precis uppgraderat mina telefoner och plattorna, det brukar fixa till sig efter någon dag och om man justerar vissa inställningar (typ Spotlight/Siri-förslag) :up:
Har startat om nu, hoppas det funkar :)

God morgon :bump:

Härlig dag idag, är till å med glad inombords trots att jag kommer bli fattig som en lus idag :D
Lite morgonkaffe å sen iväg å diskutera plattläggning och smådetaljer med badrumsfirman :up:
Efter det försvinner pengarna då vi ska kolla badrumsmöbler :p
Men helt rutinerade blir vi inte förens firman ska ha betalt för jobbet men då har jag en skön toastol iaf :angel: :laugh:

Intar kaffe och funderar på hur jag ska lägga upp dagen innan jobbet.
Har lyckats boka in ett möte mitt på dagen, inte så smart. Jag behöver min stalltid för att må så bra jag kan just nu.
5 grader ute men solen lyser :love:
Försöker förlika mig med att fina hästen snart kan få ute dygnet runt igen ....livrädd ärligt talat att något ska hända :o
Hoppas tjockponnyn mår bättre i benet i dag så hon kan röra på fläsket igen. Hon behöver verkligen det om det någonsin ska bli nåt vettigt av henne :(

Dricker kaffe och velar inför framtiden. Är otroligt trött efter en lång säsong (som fortfarande inte är över) och alldeles för många idioter. Men å andra sidan så älskar jag tävlingarna, ffa de större såklart, och "mina" hästar. Sen vill jag inte byta chef även fast jag längtar hem till Sverige så att stanna inom branschen men flytta hem känns svårt.

Haha eller hur! Hela hennes attityd är liksom "vaddå är det några frågor på det eller? :cautious: @hallonsaft @tuaphua
Samtliga kvarterets hundar är mer eller mindre livrädda för henne pga boss-attityden. Hon skäller aldrig, springer aldrig fram... ger bara onda ögat och sen klättrar alla på väggarna för att undvika henne :rofl:

Hämtade diklofenak hos mamma och har precis stoppat i mig 100 mg. Förhoppningsvis så hjälper det både huvud och axel... Slipper iaf sängsortering idag, chefen rycker in istället för mig :up: Det är så en bra chef agerar!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka