Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min vill att jag ska uppdatera den till den versionen.
Har kollat igenom, hittar inget som drar.Min vill att jag ska uppdatera den till den versionen.
Men kan det vara någon inställning som gör att batt går så mycket av? Kanske är nått man ska dra i, som är markerat att dra ström som inte behövs.
Underbar bild !Kikade ut genom köksfönstret den lilla stund som solen kikade fram här på morgonen och konstaterade nyss för mig själv, att även om läget på gården inte är helt 100% idealt, så bor jag inte så fult ändå
![]()
Välkänt problem, särskilt när det gäller första versionerna av nya iOS. Första dagarna efter en installation kan enheten behöva indexera om osv och då går det åt en del batteri.Installerade nya iOS igår. Nu äter telefonen batteri![]()
Har startat om nu, hoppas det funkarVälkänt problem, särskilt när det gäller första versionerna av nya iOS. Första dagarna efter en installation kan enheten behöva indexera om osv och då går det åt en del batteri.
Har du provat att göra en reboot (restart)?
Jag har precis uppgraderat mina telefoner och plattorna, det brukar fixa till sig efter någon dag och om man justerar vissa inställningar (typ Spotlight/Siri-förslag)![]()
Min iPad har inte dragit mer efter nya iOS tror jag iaf.Har startat om nu, hoppas det funkar![]()
Det beror mycket på vilka inställningar man har, jag glömde stänga av bluetooth och ändra hämtningen för mailkontona till manuell efter uppdateringen... Plötsligt hade jag inte mycket batteri kvarMin iPad har inte dragit mer efter nya iOS tror jag iaf.
Får kolla idag nu när den är på 100 procent
Nu ar det laggdags har ... Sov sa gott allihopa ...