Okey,vi säger väl så här då,alla grönsaker är giftigaKålrot, majrova, fänkål, svartrot?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okey,vi säger väl så här då,alla grönsaker är giftigaKålrot, majrova, fänkål, svartrot?
Det är inte grönsaker, det är rotfrukter. Sista tipset, potatis o selleri.Okey,vi säger väl så här då,alla grönsaker är giftiga,fast jag äter kålrot men vill ju inte att goe såsen ska smaka rotmos.
Glöm inte att stryka alla rådgivare medhårs. Det är inte acceptabelt om inte alla råd mottas med öppna armar. Att bara godta ett råd är inte okej. Då är du en motvallskärring. Sen ska du också säga ja tack och amen till alla råd som öses över dig även om du inte har ställt en enda fråga eller efterfrågat ett enda råd.
Potatis,morot,lagerblad,kryddor,lök,buljong är i ,sen tror jag ev jag ska hälla i lite rödvin.Det är inte grönsaker, det är rotfrukter. Sista tipset, potatis o selleri.![]()
Will doGlöm inte att stryka alla rådgivare medhårs. Det är inte acceptabelt om inte alla råd mottas med öppna armar. Att bara godta ett råd är inte okej. Då är du en motvallskärring. Sen ska du också säga ja tack och amen till alla råd som öses över dig även om du inte har ställt en enda fråga eller efterfrågat ett enda råd.
Glöm inte heller att crockpotten är Guds gåva till folket. Då behöver man bara skära de 15 ingredienserna som är noga utvalda till ett genomtänkt recept och medan crockpotten sedan står och kokar i nio timmar så ska du meditera och sen är alla dina problem lösta.
Mvh/ Den cyniska bitterfittan
Inte jag heller, o andra sidan har jag ingen flamingo heller.Will do
Och jag är nog den enda här som inte har en crockpot
Edit: att bli kallad motvalls det bekymrar mig inte ett dugg,det har jag hetat hela min uppväxt och är det fortfarande.
Och tack o lov för detInte jag heller, o andra sidan har jag ingen flamingo heller.![]()
Jag har inte heller någon crock pot. Så då är vi två.Will do
Och jag är nog den enda här som inte har en crockpot
Edit: att bli kallad motvalls det bekymrar mig inte ett dugg,det har jag hetat hela min uppväxt och är det fortfarande.
Crockpot? Vad är det förnåt?.
Ps. Jag har ingen julflamingo Ds.