Vad pysslar vi med? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast det kanske inte blir någon stek alls,den där lilla tomten jag har här verkar ha skojat med mig igen o trollat bort min gjutjärnsgryta :wtf::mad:

Och nu känner jag mig lite som @Magiana frågar om råd o sen bara nej,nej,nej :oO_o
Glöm inte att stryka alla rådgivare medhårs. Det är inte acceptabelt om inte alla råd mottas med öppna armar. Att bara godta ett råd är inte okej. Då är du en motvallskärring. Sen ska du också säga ja tack och amen till alla råd som öses över dig även om du inte har ställt en enda fråga eller efterfrågat ett enda råd.

Glöm inte heller att crockpotten är Guds gåva till folket. Då behöver man bara skära de 15 ingredienserna som är noga utvalda till ett genomtänkt recept och medan crockpotten sedan står och kokar i nio timmar så ska du meditera och sen är alla dina problem lösta.

Mvh/ Den cyniska bitterfittan

Glöm inte att stryka alla rådgivare medhårs. Det är inte acceptabelt om inte alla råd mottas med öppna armar. Att bara godta ett råd är inte okej. Då är du en motvallskärring. Sen ska du också säga ja tack och amen till alla råd som öses över dig även om du inte har ställt en enda fråga eller efterfrågat ett enda råd.

Glöm inte heller att crockpotten är Guds gåva till folket. Då behöver man bara skära de 15 ingredienserna som är noga utvalda till ett genomtänkt recept och medan crockpotten sedan står och kokar i nio timmar så ska du meditera och sen är alla dina problem lösta.

Mvh/ Den cyniska bitterfittan
Will do :up:
Och jag är nog den enda här som inte har en crockpot :o:nailbiting:

Edit: att bli kallad motvalls det bekymrar mig inte ett dugg,det har jag hetat hela min uppväxt och är det fortfarande.

Will do :up:
Och jag är nog den enda här som inte har en crockpot :o:nailbiting:

Edit: att bli kallad motvalls det bekymrar mig inte ett dugg,det har jag hetat hela min uppväxt och är det fortfarande.
Jag har inte heller någon crock pot. Så då är vi två.

Jag undrar f.ö. vad som händer med matens näringsvärde i en sån där potta.

Tänker lägga mig och kolla lite på datorn. Ska vara på sjukhuset redan kl 8 imorgon bitti för en undersökning.

Satt precis och skrev följande på facebook (det gjorde mig tårögd):

"Jag kommer så väl ihåg första gången jag körde dig. När vi åkte iväg för att övningsbacka med släp. Det var nog ödet som gjorde att det var dig jag fick använda. Bilden är från den gången.

Jag minns även när vi var i Kristanstad och hamnade med bil och släp på gågatan där. Så tokigt det kunde bli, men vi löste det.

Nu idag fick jag sista resan med dig. Bar iväg mot Falkenberg och Ullared. Jag hoppas din framtid blir lika givande som den tid vi spenderat tillsammans.

Jag älskar dig lilla lastbil.
1f618.png

Du kommer vara saknad, lilla lastbil.
1f622.png

Tack för tiden jag fick med dig, så många minnen vi skapat. Tack för allt du lärt mig.

Sayonara.
2764.png
❤️
2764.png
❤️
2764.png
"

24301448_1856218801075624_1155143888711950751_n.jpg

Magen full med ris a la malta och den där grytan luktar ljuvligt,synd att den ska stå där typ 2-3 tim till.:d

Äger inte heller någon crockpot. Men är lite sugen på att skaffa en :D
Brukar iofs inte kallas motvalls, men rivjärn har jag fått höra ett gäng gånger :love::sneaky:

Äter färdigpizza :cautious: men det är foder iaf. Alla runt omkring mig är sjuka känns det som, manfall på jobbet och maken krasslig så jag börjar fumdera på att installera fotbad utanför mitt rum och spritdusch för alla som kommer in till mig så jag slipper blir smittat. Förväntar mig utmärkelsen "årets medarbetare" efter det :sneaky::rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 656
Senast: Ceta
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 429
Senast: Johanna1988
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 870
Senast: AbCdE
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Under 2021 var jag vid två skilda tillfällen med om situationer där jag trodde att jag skulle bli dödad. Nu blev jag inte det, men det...
Svar
13
· Visningar
1 486
Senast: Nytant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈