Vad pysslar vi med? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag har jag slagits i matbutiken. :o
En tjej råkade knuffa till mig när hon skulle ta samma nötter ur byttan som jag just höll på att ladda med så jag knuffade tillbaks :devil: och så startade bråket. :rage: :arghh:

Bonde med mjölkkor, behöver jag säga mera? Tur vi var ensamma i den avdelningen. :angel: :p

(Ja jag känner henne lite, vi har träffats förr.) :D

Idag har jag slagits i matbutiken. :o
En tjej råkade knuffa till mig när hon skulle ta samma nötter ur byttan som jag just höll på att ladda med så jag knuffade tillbaks :devil: och så startade bråket. :rage: :arghh:

Bonde med mjölkkor, behöver jag säga mera? Tur vi var ensamma i den avdelningen. :angel: :p

(Ja jag känner henne lite, vi har träffats förr.) :D
Jösses. Tur vi inte handlar i samma affärer :cautious:

Jösses. Tur vi inte handlar i samma affärer :cautious:
Alltså, har du väl träffat mig en enda gång så glömmer du det säkert aldrig, fast på ett positivt sätt. :) Jag kan både ta och ge ett skämt, det går aldrig till överdrift och måste vara en tvåvägskommunikation annars är det mobbing.
På Biltema sa jag idag "jag ta hela vagnen istället för en kasse" och kassörskan sa "skiter väl ja i, det är inte min iallafall" och flinade. :laugh: Ingen har hittills tagit mig på allvar, jag sänder inte ut såna vibbar tydligen. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 784
Senast: Ceta
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 811
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 890
Senast: AbCdE
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Under 2021 var jag vid två skilda tillfällen med om situationer där jag trodde att jag skulle bli dödad. Nu blev jag inte det, men det...
Svar
13
· Visningar
1 504
Senast: Nytant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka