Vad pysslar vi med? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är på spahotell med jobbet, och vi kom precis hut. Vi ska äta 3-rätters kl 19:30. Är jag en otacksam person som inte slänger på mig badkläder utan lägger mig i min stora bekväma säng (fick oväntat EGET rum :up:) och bara ligger här och vilar tills middagen? Vågorna brusar utanför fönstret och jag slötittar på gammal repris av Ernsts Jul. Tänkte så småningom ta en varm dusch och byta om. Lite surt att jag inte tog med vin. Hade varit gott med ett glas, men priserna här får man lite hicka av... :crazy:

Nu ar det dags att starta dagen. I dag ska jag ivag och trana mina hundar med nagra kompisar :) Jag har inte tranat med dem pa over en manad, men nar vi jobbat de senaste veckorna har jag tyckt bada tva verkligen har gatt frammat.:up:
Det ska bli intressant att se hur val det stammer nar vi kommer till ett riktigt traningsfalt med andra hundar och manniskor ocksa.:p

Jag är på spahotell med jobbet, och vi kom precis hut. Vi ska äta 3-rätters kl 19:30. Är jag en otacksam person som inte slänger på mig badkläder utan lägger mig i min stora bekväma säng (fick oväntat EGET rum :up:) och bara ligger här och vilar tills middagen? Vågorna brusar utanför fönstret och jag slötittar på gammal repris av Ernsts Jul. Tänkte så småningom ta en varm dusch och byta om. Lite surt att jag inte tog med vin. Hade varit gott med ett glas, men priserna här får man lite hicka av... :crazy:
Låter riktigt fint. :)
Hur mår resväskan? klarade den av sin uppgift utan att du skämdes för mycket?
och har du någon bra kudde att gosa ner dig i nu när du slöar innan maten?
Den som inget frågar får inget veta, 15 frågor, vem vet mest? ;)

Låter riktigt fint. :)
Hur mår resväskan? klarade den av sin uppgift utan att du skämdes för mycket?
och har du någon bra kudde att gosa ner dig i nu när du slöar innan maten?
Den som inget frågar får inget veta, 15 frågor, vem vet mest? ;)
Jadå. Det fanns fler med resväskor. Fast min var säkert störst..... :D

Finns typ 7-8 kuddar i sängen så jag hade nog klarat mig ändå.... :p

Inte otacksam men jag skulle iaf passat på att bada och njuta av sådant :). Köp lite vin om du är sugen. Inte varje dag på spa precis

Sitter i väntrummet hos tandläkaren och hoppas på att han är schysst. Tycker alltid att det är så himla jobbigt även om det nog inte kommer att vara mer än en undersökning idag :(

Jag har köpt en rödvinsmarinerad porterstek,vad ska jag slänga ner i grytan tillsammans med den innan jag föser in den i ugnen?
Och innan någon föreslår det så går svamp o gröna grönsaker bort (allergis mot det ena o resten anses vara oätbara :yuck: och giftiga enligt mig :o:p )

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 750
Senast: Ceta
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 805
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 890
Senast: AbCdE
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Under 2021 var jag vid två skilda tillfällen med om situationer där jag trodde att jag skulle bli dödad. Nu blev jag inte det, men det...
Svar
13
· Visningar
1 504
Senast: Nytant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Svensk Politik 4

Hund, Katt, Andra Djur