Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När räknar du med att kunna flytta in?Kom tillslut in i kön på SKVFick ganska ok svar på min fråga också
Idag har jag jobbat, vart en snabbis till huset och målat golvet i garderoberna svart, sen till loppisen och fyllt på grejer på mitt bord, in och hämta dhl paket samt posten paket. Nu hemma och fryser som fan. Har känt mig riktigt låg och sjuk på jobbet idag, nästan så jag funderade om jag skulle behöva åka hem tidigareSka fixa mat och diska. Försöka röja lite också. Sen ta ett bad tror jag.
Finns det öht någon som blir hjälp av sånt där? Jag skulle bli knäpp efter ca 2,4 sekunder och vilja springa skrikande från platsen..
Det heter faktiskt Foppa tofflorGlöm inte grannungarna som springer med träskor i trappan runt 06 en söndag morgon![]()
märkligt uppläggJag köpte från pizzerian.
Hojta till när du är sugen på att vinylaSvärmor ringde, så det blev 40 minuter telefonsamtal istället. Men NU ska jag fokusera på annat än sjukhus.
Dags för julkort!
Nej! Inte en enda människa skulle jag vilja påstå men nu ska jag ju inte vara bitter utan tacksam för att jag äntligen ska finna mitt rätta jag![]()
Dom har dessutom ett häfte jag skulle fylla i med världens mest privata frågor som: beskriv din aktuella hälsosituation, hur skulle du vilja beskriva dina alkohol och tobaksvanor, boendeförhållanden hur och var bor du, hur ser din ekonomi ut idag, vad är dina intressen, har du möjlighet att utöva dina intressen, vad behövs för att du ska kunna förverkliga dina tankar om framtiden, utbildning och när utbildade du dig, beskriv ditt mål i en till två meningar.
Jag har absolut ingen lust att besvara dom här frågorna![]()
Ja, många ifrågasätter varför vi (aka han) har en sån dyr och "flådig" bil, en 2015 Volvo XC70, men i dessa lägena är man oerhört tacksam att det inte är en liten rostig Fiat... Det får kosta lite extra när det handlar om säkerhet.Det där har jag också varit med om, så tacksam för nya bromsar och torr vägbana. Skönt att det gick bra!
![]()
Får fortsätta att leta efter ett kar, lite större än det jag har nuNu har jag fått veta att karet är bara 15 liters. Så antagligen blir det inget köp för mig...
Säkert för att ingen skulle höra av sug för ett sådant fjuttigt kar.Får fortsätta att leta efter ett kar, lite större än det jag har nu
Varför kan inte folk skriva vilken storlek (liter) det är i deras annonser?Så man inte blir lurad. Hade bestämt med min KP att åka dit och hämta det i morgon. Nu får vi gå till gymmet i stället...
Vad behövs för att förverkliga dina tankar om framtiden: att jag slipper slösa tid på såna här idiotiska grejer.![]()
300 ville hen ha för detSäkert för att ingen skulle höra av sug för ett sådant fjuttigt kar.
Men foppatofflor låter inte lika bra som träskor,det ekar i hela trappan.Det heter faktiskt Foppa tofflor
märkligt upplägg![]()
Ok, jag vet inte vad de brukar ligga på men oavsett varför ett så litet kar för? Varför skaffar man inte större från början?300 ville hen ha för det
Sitter och grinar. En i min närhet är inlagd pga extremt låga blodvärden, har fått blodtransfusion. Blod i avföringen men oklart varifrån det kommer.
Liknande symptom som en annan person hade och då var det tarmcancer.![]()
Barn går runt i foppor inte träskor idag.Men foppatofflor låter inte lika bra som träskor,det ekar i hela trappan.
Ingen aning vad kar kostar, är ju nybörjare. Mitt 54 liters med möbel kostade 500 kr, och då fick jag det hemkört. Komplett, tror det är en JuvelOk, jag vet inte vad de brukar ligga på men oavsett varför ett så litet kar för? Varför skaffar man inte större från början?
Nej! Inte en enda människa skulle jag vilja påstå men nu ska jag ju inte vara bitter utan tacksam för att jag äntligen ska finna mitt rätta jag![]()
Dom har dessutom ett häfte jag skulle fylla i med världens mest privata frågor som: beskriv din aktuella hälsosituation, hur skulle du vilja beskriva dina alkohol och tobaksvanor, boendeförhållanden hur och var bor du, hur ser din ekonomi ut idag, vad är dina intressen, har du möjlighet att utöva dina intressen, vad behövs för att du ska kunna förverkliga dina tankar om framtiden, utbildning och när utbildade du dig, beskriv ditt mål i en till två meningar.
Jag har absolut ingen lust att besvara dom här frågorna![]()