Vad pysslar vi med? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom tillslut in i kön på SKV :p Fick ganska ok svar på min fråga också :up:
Idag har jag jobbat, vart en snabbis till huset och målat golvet i garderoberna svart, sen till loppisen och fyllt på grejer på mitt bord, in och hämta dhl paket samt posten paket. Nu hemma och fryser som fan. Har känt mig riktigt låg och sjuk på jobbet idag, nästan så jag funderade om jag skulle behöva åka hem tidigare :turd: Ska fixa mat och diska. Försöka röja lite också. Sen ta ett bad tror jag.
När räknar du med att kunna flytta in? :)

Finns det öht någon som blir hjälp av sånt där? Jag skulle bli knäpp efter ca 2,4 sekunder och vilja springa skrikande från platsen..

Nej! Inte en enda människa skulle jag vilja påstå men nu ska jag ju inte vara bitter utan tacksam för att jag äntligen ska finna mitt rätta jag :bump: :turd:
Dom har dessutom ett häfte jag skulle fylla i med världens mest privata frågor som: beskriv din aktuella hälsosituation, hur skulle du vilja beskriva dina alkohol och tobaksvanor, boendeförhållanden hur och var bor du, hur ser din ekonomi ut idag, vad är dina intressen, har du möjlighet att utöva dina intressen, vad behövs för att du ska kunna förverkliga dina tankar om framtiden, utbildning och när utbildade du dig, beskriv ditt mål i en till två meningar.

Jag har absolut ingen lust att besvara dom här frågorna :crazy:

Nej! Inte en enda människa skulle jag vilja påstå men nu ska jag ju inte vara bitter utan tacksam för att jag äntligen ska finna mitt rätta jag :bump: :turd:
Dom har dessutom ett häfte jag skulle fylla i med världens mest privata frågor som: beskriv din aktuella hälsosituation, hur skulle du vilja beskriva dina alkohol och tobaksvanor, boendeförhållanden hur och var bor du, hur ser din ekonomi ut idag, vad är dina intressen, har du möjlighet att utöva dina intressen, vad behövs för att du ska kunna förverkliga dina tankar om framtiden, utbildning och när utbildade du dig, beskriv ditt mål i en till två meningar.

Vad behövs för att förverkliga dina tankar om framtiden: att jag slipper slösa tid på såna här idiotiska grejer. :angel:

Nu har jag fått veta att karet är bara 15 liters. Så antagligen blir det inget köp för mig...
Får fortsätta att leta efter ett kar, lite större än det jag har nu
Varför kan inte folk skriva vilken storlek (liter) det är i deras annonser? :mad: Så man inte blir lurad. Hade bestämt med min KP att åka dit och hämta det i morgon. Nu får vi gå till gymmet i stället...

Vad behövs för att förverkliga dina tankar om framtiden: att jag slipper slösa tid på såna här idiotiska grejer. :angel:

:rofl:

Och på ekonomifrågan: Jag är gift så maken har försörjningsplikt :idea:
Varför ska dom veta hur mycket i inkomst vi har liksom och likaså om jag röker eller inte O_o
Men jag tänkte nog bara skriva "Bra" där :p
Men hälsostatusen får dom inget svar på alls. Det känns helt utlämnande att berätta om det (dock vet dom om 2 diagnoser och det är ju därför jag ska få "extra stöd" men känner mig mer satt i en kategori man inte vill vara i av det här faktiskt).

Sitter och grinar. En i min närhet är inlagd pga extremt låga blodvärden, har fått blodtransfusion. Blod i avföringen men oklart varifrån det kommer.

Liknande symptom som en annan person hade och då var det tarmcancer. :cry:

Det är inte omöjligt att det är något "trevligare" :) När jag blev först undersökt för mina problem sa de direkt att det fanns en risk för cancer (det såg rätt illa ut) men det visade ju sig vara Morbus Crohn. Inte roligt det heller men betydligt bättre än cancer. Så ta inte ut något i förskott (lättare sagt än gjort, jag vet).

:crazy: WTF?...
Jag hade vägrat och starkt ifrågasatt vad det ska syfta till.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 828
Senast: Ceta
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
196
· Visningar
27 138
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 914
Senast: AbCdE
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Under 2021 var jag vid två skilda tillfällen med om situationer där jag trodde att jag skulle bli dödad. Nu blev jag inte det, men det...
Svar
13
· Visningar
1 504
Senast: Nytant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka