Vad pysslar vi med? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
:rofl:

Och på ekonomifrågan: Jag är gift så maken har försörjningsplikt :idea:
Varför ska dom veta hur mycket i inkomst vi har liksom och likaså om jag röker eller inte O_o
Men jag tänkte nog bara skriva "Bra" där :p
Men hälsostatusen får dom inget svar på alls. Det känns helt utlämnande att berätta om det (dock vet dom om 2 diagnoser och det är ju därför jag ska få "extra stöd" men känner mig mer satt i en kategori man inte vill vara i av det här faktiskt).

Jag förstår inte riktigt varför de behöver all den info för att stötta dig i jobbsök? Antar jag att det är. När jag gick hos coach via mitt jobb pratade vi bara om vad jag ville ha ut av ett jobb, vad som var viktigt på en arbetsplats etc.

• Gilla
Reactions: MM
Jobbat och stallat. Orkar inte riktigt laga mat. Så sitter och äter snacks-paprikor, chorizo och oliver.
Hemsidan börjar växa fram. Det känns skitkul!

Tror jag slocknar tidigt ikväll.. Trööött!

Jag förstår inte riktigt varför de behöver all den info för att stötta dig i jobbsök? Antar jag att det är. När jag gick hos coach via mitt jobb pratade vi bara om vad jag ville ha ut av ett jobb, vad som var viktigt på en arbetsplats etc.
Jag känner igen den där.. har nog fyllt i en sån tidigare
Om det är en liknande fanns inget alternativ för inte dricka alkohol , röka eller använda droger utan det var använder sällan typ som svar.
Har aldrig i mitt liv använt droger men det gick inte atta svara aldrig..jättemysko

Jag känner igen den där.. har nog fyllt i en sån tidigare
Om det är en liknande fanns inget alternativ för inte dricka alkohol , röka eller använda droger utan det var använder sällan typ som svar.
Har aldrig i mitt liv använt droger men det gick inte atta svara aldrig..jättemysko

:eek: Men så sjukt!

Mycket hojt ? Har 2 här som skulle önska sig blingade julkulor om dom är i blå o silver
Vinyl kan jag skära ut och skicka, själva kulorna är enklare att ordna på egen hand (dom är så otympliga att skicka, och posten behandlar dom inte särskilt väl). Men det är lätt att applicera texten själv, så det är jag övertygad om att du fixar :D.
Har alla regnbågens färger ungefär :angel:

Vinyl kan jag skära ut och skicka, själva kulorna är enklare att ordna på egen hand (dom är så otympliga att skicka, och posten behandlar dom inte särskilt väl). Men det är lätt att applicera texten själv, så det är jag övertygad om att du fixar :D.
Har alla regnbågens färger ungefär :angel:
Då beställer Molly och Gissa vinylnamn i silver (granen kommer vara i silver o blått)

Jag vill se stövlarna , det här kräver en bild!! :bump:

pink1_1.jpg

pink2_1.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 828
Senast: Ceta
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
196
· Visningar
27 203
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 915
Senast: AbCdE
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Under 2021 var jag vid två skilda tillfällen med om situationer där jag trodde att jag skulle bli dödad. Nu blev jag inte det, men det...
Svar
13
· Visningar
1 504
Senast: Nytant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka