Nu måste jag skynda mig till köket. Har gjort en kladdkaka och den är färdig. Så bäst att ta nu innan den tar slut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och på ekonomifrågan: Jag är gift så maken har försörjningsplikt
Varför ska dom veta hur mycket i inkomst vi har liksom och likaså om jag röker eller inte
Men jag tänkte nog bara skriva "Bra" där
Men hälsostatusen får dom inget svar på alls. Det känns helt utlämnande att berätta om det (dock vet dom om 2 diagnoser och det är ju därför jag ska få "extra stöd" men känner mig mer satt i en kategori man inte vill vara i av det här faktiskt).
Jag känner igen den där.. har nog fyllt i en sån tidigareJag förstår inte riktigt varför de behöver all den info för att stötta dig i jobbsök? Antar jag att det är. När jag gick hos coach via mitt jobb pratade vi bara om vad jag ville ha ut av ett jobb, vad som var viktigt på en arbetsplats etc.
HojtHojta till när du är sugen på att vinyla![]()
Jag känner igen den där.. har nog fyllt i en sån tidigare
Om det är en liknande fanns inget alternativ för inte dricka alkohol , röka eller använda droger utan det var använder sällan typ som svar.
Har aldrig i mitt liv använt droger men det gick inte atta svara aldrig..jättemysko
Återkommer imorgon
Jag hade räknat med före jul, men det har blivit uppskjutet såklart, på grund av den där jäkla elektrikernNär räknar du med att kunna flytta in?![]()
Mycket hojt ? Har 2 här som skulle önska sig blingade julkulor om dom är i blå o silver
Men du kan v'l bo där ändå? Jag bodde här o bytte el samtidigt.Jag hade räknat med före jul, men det har blivit uppskjutet såklart, på grund av den där jäkla elektrikernHan har inte tid att byta elen i huset förrän i januari
Så har jag otur dröjer det ända tills Februari...
![]()
Vinyl kan jag skära ut och skicka, själva kulorna är enklare att ordna på egen hand (dom är så otympliga att skicka, och posten behandlar dom inte särskilt väl). Men det är lätt att applicera texten själv, så det är jag övertygad om att du fixarMycket hojt ? Har 2 här som skulle önska sig blingade julkulor om dom är i blå o silver
Då beställer Molly och Gissa vinylnamn i silver (granen kommer vara i silver o blått)Vinyl kan jag skära ut och skicka, själva kulorna är enklare att ordna på egen hand (dom är så otympliga att skicka, och posten behandlar dom inte särskilt väl). Men det är lätt att applicera texten själv, så det är jag övertygad om att du fixar.
Har alla regnbågens färger ungefär![]()
Skitsnyggt!! Bra matchat!
sådana små borde vara gratis300 ville hen ha för det
Både du och stövlarna är skitsnygga