Den har inte kommit hit än,bara det eviga pölandet.Och blåser typ storm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den har inte kommit hit än,bara det eviga pölandet.Och blåser typ storm.
Skickar väl iväg det då.Den har inte kommit hit än,bara det eviga pölandet.
Nej! Inte en enda människa skulle jag vilja påstå men nu ska jag ju inte vara bitter utan tacksam för att jag äntligen ska finna mitt rätta jag![]()
Dom har dessutom ett häfte jag skulle fylla i med världens mest privata frågor som: beskriv din aktuella hälsosituation, hur skulle du vilja beskriva dina alkohol och tobaksvanor, boendeförhållanden hur och var bor du, hur ser din ekonomi ut idag, vad är dina intressen, har du möjlighet att utöva dina intressen, vad behövs för att du ska kunna förverkliga dina tankar om framtiden, utbildning och när utbildade du dig, beskriv ditt mål i en till två meningar.
Jag har absolut ingen lust att besvara dom här frågorna![]()
Haha jag brukar lyckas vända skärmenNej! Hunden klav på datorn och allt blev jäääättestort. Nu måste jag försöka förstå hur man ändrar det...
Nej! Hunden klav på datorn och allt blev jäääättestort. Nu måste jag försöka förstå hur man ändrar det...
Det finns ett förstoringsglas nere i windows-menyn. Klicka på det och sen väljer du 100% så ska det bli rätt igen.Nej! Hunden klav på datorn och allt blev jäääättestort. Nu måste jag försöka förstå hur man ändrar det...
Haha jag brukar lyckas vända skärmen
Men kommer aldrig ihåg hur jag får tillbaka den haha
Tur google finns
Så mycket dricker jag med,i går hällde jag ut ett vitt vin med utgångsdatum 2012Jag missbrukar alkohol genom att ha den tills den går ut i datum
Det finns aldrig som svarsalternativ
Och det vågar du skriva när @tornblomma läser här??Så mycket dricker jag med,i går hällde jag ut ett vitt vin med utgångsdatum 2012![]()
JappOch det vågar du skriva när @tornblomma läser här??
Vin går ju inte ut, vin lagras och blir bättre om det är förvarat någorlunda rätt. En bib har inte samma hållbarhet dock som en riktig flaska med riktig kork i.Så mycket dricker jag med,i går hällde jag ut ett vitt vin med utgångsdatum 2012![]()
Det var vin i en påse,luktade på det och det var nog inte 100 men hade troligen kunnat användas i matlagning.Vin går ju inte ut, vin lagras och blir bättre om det är förvarat någorlunda rätt. En bib har inte samma hållbarhet dock som en riktig flaska med riktig kork i.
Släng aldrig vin utan att smaka på det först.