Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför är jag vaken nu? Jag har ju sovmorgon?
Vin blir ju inte farligt att dricka, men det är få viner som blir trevligare med åldern, de flesta förlorar sin smak. Ett fylligt rödvin kan lagras i rätt temperatur, men det är inte säkert att man tycker att det smakar bättre eftersom det blir kraftigare. Det beror på vilken smak man föredrar. En så gammal flaska vitt hade jag inte velat dricka, den har troligen förlorat all sin fräschhet.
Men hemma hos mig finns ingen risk att viner blir gammalt![]()
Antagligen. Och inga Fluffbollar här heller.Just precis därför...![]()
Vill också sovaVarför är jag vaken nu? Jag har ju sovmorgon?
Varför gör vi inte det då?Vill också sova![]()
Svårt att somna om när jag vaknat. Men ska inte klaga, har sovit nio timmar inatt.Varför gör vi inte det då?
Gör bara vad du orkar. Det är ingen mening med att ta i från tårna.Ska se om jag orkar ta en lååååång promenad i dag.
. De förlorar inte smak på måååååånga år. En bag in box är hårt svavlad och vinner inget på lagring, men att dricka unga viner som vi gör nu är rätt korkat. Även en billig flaska vinner på lagring.
Och det går med rumstemperatur, det viktigaste är att flaskan ligger så inte korken torkar ut.
Det ösregnar hos oss...Låg vaken mellan 5.30 och 6.30 innan jag somnade om igen till 10.
Har snöat i natt, fantastiskt fint och ljust trots mulet, men nu är det plusgrader och de hotar med regn.
Det är vinter nu, faktiskt!