Jag blev lite sömnig av att sitta i soffan i fikarummet. Bäst att jag går upp till avdelningen istället. Dock en annan våning än vanligt. Det är träning så jag ska täcka för en kollega 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag går upp 5.45 varje vardagLa ut lite grejer på Tradera... chillar i soffan, tar ett glas rödvin. Tycker synd om mig själv pga måste gå upp på 09 imornosv osv
Då är vi 4Då e vi tre..
I stallet med det fina ridhuset?Har bokat in en viewing för stallplats på lördag![]()
Du fyller i följesedelnVill byta en jack hos hm, till en större storlek. Men hittar bara hur jag returnerar jackan
Sen är frågan om jag tycker om skorna jag har köpt.
I stallet med det fina ridhuset?
Hittar bara hur jag gör retur, inte hur man gör ett byte,Du fyller i följesedeln![]()
Men det står där i tabellen, ange kod. Då skriver du koden för byte mot annan storlek . Och fyller i önskad storlek.Hittar bara hur jag gör retur, inte hur man gör ett byte,
Det alternativet finns inte med.Men det står där i tabellen, ange kod. Då skriver du koden för byte mot annan storlek . Och fyller i önskad storlek.
Jättemärkligt. Jag skickade tillbaka och bytte storlek för en månad sen.Det alternativet finns inte med.
Så här ser alternativen utJättemärkligt. Jag skickade tillbaka och bytte storlek för en månad sen.
Vad märkligt!Så här ser alternativen ut
![]()
Så här ser alternativen ut
![]()