Värsta dagen i mitt liv, pappa dog i morse. Efter att ha kämpat i 5 år så är det över, och jag unnar honom det. Livet har inte varit kul för honom på ett tag nu, men det är TUNGT så jävla TUNGT!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Värsta dagen i mitt liv, pappa dog i morse. Efter att ha kämpat i 5 år så är det över, och jag unnar honom det. Livet har inte varit kul för honom på ett tag nu, men det är TUNGT så jävla TUNGT!
Beklagar sorgenVärsta dagen i mitt liv, pappa dog i morse. Efter att ha kämpat i 5 år så är det över, och jag unnar honom det. Livet har inte varit kul för honom på ett tag nu, men det är TUNGT så jävla TUNGT!
Beklagar sorgenVärsta dagen i mitt liv, pappa dog i morse. Efter att ha kämpat i 5 år så är det över, och jag unnar honom det. Livet har inte varit kul för honom på ett tag nu, men det är TUNGT så jävla TUNGT!
Beklagar sorgen. Ta en dag i taget.Värsta dagen i mitt liv, pappa dog i morse. Efter att ha kämpat i 5 år så är det över, och jag unnar honom det. Livet har inte varit kul för honom på ett tag nu, men det är TUNGT så jävla TUNGT!
Så fruktansvärt!Fy FAAAAN vilken dag.. Hittade Dräktiga Damen liggande på sidan i boxen i morse, med ena hoven sittande fast i boxgallret.. Det ska ibte gå..
Brandkåren kom och fick plocka ner väggen för att få loss henne. Nu står hon på kliniken, inga frakturer, ögat som såg sönderslaget ut är helt "bara" så svullet att slemhinnan täcker hela ögat, svullen över huvud och hals som hon slagit mot golvet när hon försökt ta sig loss. Så hade hon ett djupt jack i bakbenet som ska has kollpå.
Snuttan...
Jag har landat i sängen med värktabletter och godis, lär somna ovaggad.
Håll tummarna för damen och fölis..
beklagar.Värsta dagen i mitt liv, pappa dog i morse. Efter att ha kämpat i 5 år så är det över, och jag unnar honom det. Livet har inte varit kul för honom på ett tag nu, men det är TUNGT så jävla TUNGT!
BeklagarVärsta dagen i mitt liv, pappa dog i morse. Efter att ha kämpat i 5 år så är det över, och jag unnar honom det. Livet har inte varit kul för honom på ett tag nu, men det är TUNGT så jävla TUNGT!
Fy FAAAAN vilken dag.. Hittade Dräktiga Damen liggande på sidan i boxen i morse, med ena hoven sittande fast i boxgallret.. Det ska ibte gå..
Brandkåren kom och fick plocka ner väggen för att få loss henne. Nu står hon på kliniken, inga frakturer, ögat som såg sönderslaget ut är helt "bara" så svullet att slemhinnan täcker hela ögat, svullen över huvud och hals som hon slagit mot golvet när hon försökt ta sig loss. Så hade hon ett djupt jack i bakbenet som ska has kollpå.
Snuttan...
Jag har landat i sängen med värktabletter och godis, lär somna ovaggad.
Håll tummarna för damen och fölis..
Beklagar sorgen.Värsta dagen i mitt liv, pappa dog i morse. Efter att ha kämpat i 5 år så är det över, och jag unnar honom det. Livet har inte varit kul för honom på ett tag nu, men det är TUNGT så jävla TUNGT!