Vad pysslar vi med? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
OMG, de säljer antagligen inte till Sverige + att frakten blir snordyr, men hjälp vad jag vill ha! :arghh:

cattitude_earring_circle_charm.jpg

Ok, så man är en sämmre mäniska för att man lever på bidrag? eller har så kallade white trash något särksilt previligum för detta? och vad har dessa personer gjort för att bli klassade som trash?
Klart man är, då är man tärande på samhället. Jag gjorde ett test på nätet och hamnade i kategorin själv :o och det fattas bara en huvtröja med vargmotiv och att jag börjar röka så är det fulländat för bidrag, check på det, :up: har ett Y-namn, :angel: kör gammal bil, bor i risig kåk,,,,,,,ja det finns mycket mer att räkna upp och när jag flyttat ner i containern som ju är nästan ett mobile home i storlek kan jag troligen benämnas trailer trash. :p

Fredag. Lunchen är avklarad. Tio minuter kvar på vår lunchrast. Sedan ska bara allt plockas undan, diskas och mellanmålet serveras. Om ca två timmar är det helg!

Fick bild på att fastighetägaren (en av hans anställda iaf) varit och svetsat ihop boxgallret. Blev glad och det var snällt att de fixade det åt mig (jag arrenderar så de måste inte göra ett skit inne i stallet).
Känner mig som utskitet äppelmos idag och väntar på att de ska ringa från kliniken i em. I morgon ska jag åka dit med en påse äpplen :heart

Jag har tråååååkigt! :arghh:

Alla uppgifter jag kan göra är avklarade, två timmar kvar att "jobba". Överväger tom att börja skriva i singeltråden. :nailbiting:

Klart man är, då är man tärande på samhället. Jag gjorde ett test på nätet och hamnade i kategorin själv :o och det fattas bara en huvtröja med vargmotiv och att jag börjar röka så är det fulländat för bidrag, check på det, :up: har ett Y-namn, :angel: kör gammal bil, bor i risig kåk,,,,,,,ja det finns mycket mer att räkna upp och när jag flyttat ner i containern som ju är nästan ett mobile home i storlek kan jag troligen benämnas trailer trash. :p
Tärande på samhället! Det är bland det värsta och vidrigaste uttrycken som är möjligt att säga på svenska. Var har du hittat dessa idér?

Tog en rejäl sovmorgon idag, steg upp kl 12, kunde inte vakna innan, var helt borta men hade iaf tagit morgonmedicinen kl 7, minns det svagt :cautious:
Nu är det frukostdax.

På väg till den större byn en sväng.
Det regnar:cool:
Tältet som ska vara till julmarken i helgen hat blåst ner men jag sa till igår att det var på g att blåsa bort
Har provat att rädda ett tält i stark blåst ensam en gång. Slutade med en flygtur så det gör jag aldrig om

Regnar, blåser och är bara jättetrist väder ute idag :down:
Tvärmörkt ute fast klockan bara är 13, tur jag bytte torkarblad på bilen förut

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 917
Senast: Ceta
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
28 039
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 943
Senast: AbCdE
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Under 2021 var jag vid två skilda tillfällen med om situationer där jag trodde att jag skulle bli dödad. Nu blev jag inte det, men det...
Svar
13
· Visningar
1 519
Senast: Nytant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI