Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju inte så många dagar kvar till jul, så du överlever nog på detSnabbmakaroner och ketchup fram till jul?![]()
Klart man är, då är man tärande på samhället. Jag gjorde ett test på nätet och hamnade i kategorin självOk, så man är en sämmre mäniska för att man lever på bidrag? eller har så kallade white trash något särksilt previligum för detta? och vad har dessa personer gjort för att bli klassade som trash?
Värsta dagen i mitt liv, pappa dog i morse. Efter att ha kämpat i 5 år så är det över, och jag unnar honom det. Livet har inte varit kul för honom på ett tag nu, men det är TUNGT så jävla TUNGT!
Det är ju inte så många dagar kvar till jul, så du överlever nog på det![]()
Alltså, ät inte frysen. Det kan omöjligt vara nyttigt!Och med det så måste jag gå och handla... Ska försöka äta upp frysen men har slut på en del basvaror tyvärr. Botaniserade lite och det finns ett paket bacon, en bit parmesan och en massa ägg + spaghetti. Carbonara är inte helt fel.![]()
Ska du äta upp frysen?Och med det så måste jag gå och handla... Ska försöka äta upp frysen men har slut på en del basvaror tyvärr. Botaniserade lite och det finns ett paket bacon, en bit parmesan och en massa ägg + spaghetti. Carbonara är inte helt fel.![]()
Tärande på samhället! Det är bland det värsta och vidrigaste uttrycken som är möjligt att säga på svenska. Var har du hittat dessa idér?Klart man är, då är man tärande på samhället. Jag gjorde ett test på nätet och hamnade i kategorin självoch det fattas bara en huvtröja med vargmotiv och att jag börjar röka så är det fulländat för bidrag, check på det,
har ett Y-namn,
kör gammal bil, bor i risig kåk,,,,,,,ja det finns mycket mer att räkna upp och när jag flyttat ner i containern som ju är nästan ett mobile home i storlek kan jag troligen benämnas trailer trash.
![]()
Nudlar är också billiga och finns med en hel hög olika smakpåsarSnabbmakaroner och ketchup fram till jul?![]()