Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var hos läkaren för sedvanlig uppcheckning + provtagning och förnya recept så det ska räcka över sommaren. Idag fick jag en kallelse till nytt besök på fredag :meh:. Gillar't inte, känns som om dom hittat nåt på proverna. :nailbiting:
 
Är sanslöst trött och hängig. Hoppas att det bara är tillfälligt, har inte tid att vara sjuk nu.
 
Är helt död efter den här dagen (den gick inte smidigt kan vi lugnt säga...) och inte är jag klar med rishelvetet heller :arghh:

Är också yr i huvudet för att jag ätit för lite men vet inte vad jag ska äta :down:

Du måste ta hand om dig själv, särskilt när det är så varmt och du jobbat hårt. Dricker du tillräckligt? Och ja, du måste äta även om det är något lätt som du inte behöver laga, eller kör till Thaistället och moffa :d
 
Tillbringat en stor del av dagen utomhus.

Ser sorgset på min likbleka kropp. Benen är fortfarande finska ben. Vita med blåa ränder. Jag KAN inte bli solbränd om benen. Knappt nån annanstans heller.

Och nej jag bränner mig aldrig nuförtiden. Blir svagt ljusbeige och sedan är det inget mer. :meh:
Jo, kanske man kan lokalisera en eller två fräknar på benen.

Välkommen i klubben!
Jag körde BUS i 20 år. Nu är jag för lat oftast.
Försöker inbilla mig att jag är vit och elegant och inte sjukligt blek. ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
11 852
Senast: Juli0a
·
Fordon Jag har genom åren haft en del bilar, och skulle helst vilja ha en Volvo s60 igen alternativt en SUV. Däremot har jag 4 barn och flera...
Svar
1
· Visningar
791
Senast: Bonita4
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 427
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
2 517

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra blötmat
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp